اجتماعیشهری، جامعه

محله تاکسیرانی منطقه ۱۴ میزبان پویش آموزشی ترویجی “آپارتمان ایمن

اقتصاد جامعه؛ پویش آموزشی ترویجی “آپارتمان ایمن” با محوریت قوانین و حریم خصوصی در شهرک گل های محله تاکسیرانی برگزار شد.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ سعید تیموری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: این پویش که با مشارکت سازمان آتش نشانی، سازمان مدیریت بحران، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و شهروندان این شهرک برگزار شد، چهارمین رویداد پروژه ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی است که ابعاد مختلفی در آن دیده شده است.

به گفته وی آگاه سازی ساکنین مجتمع از نقاط امن تخلیه اضطراری برای پیشگیری و مقابله هرچه بهتر در زمان وقوع بحران، آموزش تخصصی ایمنی به کودکان در قالب شعر، مسابقه ،آموزش تهیه کوله نجات و کیف کمکهای اولیه، شناسایی و شیوه خدمت رسانی به افراد در معرض خطر در بحران از موضوعات آموزشی این پویش بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: توزیع گسترده اقلام آموزشی در رابطه با چیستی آپارتمان ایمن، آموزش، پیشگیری و آمادگی ساکنین برج های مسکونی برای مواجهه با شرایط بحرانی و آموزش پناه گیری و چادرزنی در بحران با همراهی شهروندان نیز انجام شد .

تیموری اهدای کیف کمک های اولیه به گروههای در معرض خطر مجتمع، همچنین اعطای حکم حامی ایمنی به کودکان مشارکت جوی شهرک به منظور ترغیب و تشویق شهروندان را از دیگر برنامه های جانبی این پویش برشمرد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/3KhG5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا