اجتماعیشهری، جامعه

محمدی خبرداد:احداث پنج گرمخانه عمومی استاندارد در شهر تهران

اقتصاد جامعه؛ جلسه شورای شهرداران مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حضور سیدنجم الدین محمدی مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد .

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در آخرین روزکاری هفته‌ی پیش معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در شورای شهرداران مناطق ۲۲گانه میزبان مدیران سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی بود .
مدیریت شهری امسال هم بنا دارد پیش از سرد شدن هوای شهر ، گرمخانه های شهر را گرم کند تا مأمنی باشد برای آنها که نه سرپناه وجای خواب مناسبی دارند و نه غذایی که گرمشان کند .
سیدنجم الدین محمدی مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با قدردانی از اهتمام و توجه ویژه معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری به موضوع خدمات اجتماعی گفت : خوشبختانه با حمایت مدیریت شهری و تصویب شورای اسلامی شهر تهران در اعتبارات امسال سازمان رقم بسیار قابل توجهی برای احداث گرمخانه های فرامنطقه ای پیش بینی شده است .
وی افزود : علت اصلی حضور ما در جمع شهرداران مناطق نیز این است که بتوانیم با حمایت معاونت هماهنگی و امور مناطق احداث گرمخانه های فرامنطقه ای را آغاز کنیم که در گام نخست ضرورت دارد زمینهای مناسب این امر از جانب منطقه ها در اختیار سازمان ما قرار گیرد .
محمدی گفت : در موضوع ایجاد گرمخانه‌های فرامنطقه ای بنا داریم استانداردهای جهانی و ملاحظات محله ای را کاملا رعایت کنیم تا برخی حاشیه های پدید آمده در سال های گذشته در محله هایی که در آنها گرمخانه ها فعالیت می کردند دیگر تکرار نشود .
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در ادامه با اشاره به شروع فصل سرما و ضرورت آماده و عملیاتی بودن همه امکانات شهر برای اسکان دادن افراد فاقد سرپناه تصریح کرد : ضروری است شهرداران مناطق حمایت و اقدام جدی برای تجهیز و راه اندازی گرمخانه‌های فصلی مناطق را متناسب با نیاز هر منطقه به عمل آورند.
او خاطر نشان کرد همه افراد جامعه هدف سازمان و بهره گیرندگان از خدمات ما فرزندان عزیز، خواهران و برادران ما هستند و باید مراقبت کنیم در ارائه خدمات شأن انسانی ایشان خدشه دار نشود .

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/KHSHf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا