دسته‌بندی نشده

مختاری: توسعه فضای سبز در دستور کار قرار دارد

 

اقتصاد جامعه، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران: در مناطق کم برخوردار و دارای بافت فرسوده و همچنین پر جمعیت به واسطه توصیه شهردار تهران توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد جامعه، علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به بوستان عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: احداث بوستان عمومی در پارک عبقری در روز تولد حضرت علی آغاز شد و یکی از سلسله اقدامات ما برای احیای باغات تهران بوده است.

مختاری ادامه داد: این راه با جدیت ادامه پیدا می کنند زیرا می دانیم که حناچی از سالها قبل درخصوص حفظ باغات در تهران تذکراتی داده و دغدغه هایی داشته است.

وی افزود: نتیجه همگرایی شورا و شهرداری و اختصاص بودجه برای تمام باغات حرکتی فرخنده بوده است که این گام محکم برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران گفت: لغو مصوبه برج باغها یکی از مهمترین اقدامات شورای شهر تهران بود که با شجاعتی خاص این اقدام صورت گرفت.

مختاری خاطرنشان کرد: با درایت محسن هاشمی این مصوبه عملی شد و به این موضوع توجه شد که باغات سرمایه اصلی شهر تهران هستند و تملک آنها و تبدیلش به بوستانهای عمومی به نفع مردم است.

وی افزود: در حال حاضر باغ وثوق الدوله به وسعت ۱۸ هزار متر مربع تملک شده و در نیمه دوم امسال به سرانجام رسیده و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران گفت: ۵ باغ بزرگ تملک شده است و به زودی اقدامات آنها اجرایی شده و به دست مردم سپرده می شود تا از آن استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Tt3LG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا