اجتماعیشهری، جامعه

مختاری خبر داد: آمادگی مجموعه پردیس بانوان منطقه ۱۵ برای ارائه خدمات مطلوب

اقتصاد جامعه؛  پردیس بانوان منطقه ۱۵ با بهسازی و بازسازی بخش های مختلف مجموعه، آماده میزبانی از دختران و بانوان تهرانی است.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اتمام عملیات بهسازی بخشهای مختلف پردیس بانوان گفت: این مجموعه از این پس با همه ظرفیت های خود به شهروندان خدمات ارائه می کند.
به گفته وی، تدابیر و برنامه های ویژه ای برای استفاده بهینه دانش آموزان و دانشجویان دختر از فضای سبز و امکانات تفریحی فرهنگی ورزشی انجام شده است و آماده برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی در این بوستان هستیم.
وی با اشاره به بازسازی استخر و مجموعه آبی این بوستان گفت: از سال گذشته اقدامات اساسی برای بازسازی کامل این مجموعه و افزایش رضایت بانوان انجام شده و بخش آبی این مجموعه شامل استخر بزرگسالان، کودکان، سونا، جکوزی و سالن آفتاب پذیرای دختران و بانوان است.
مختاری در ادامه به تشریح سایر قسمتهای این مجموعه پرداخت و گفت: مجموعه ورزشی شهربانو، ایستگاه دوچرخه سواری با ظرفیت ۱۰۰ دستگاه ویژه کودکان و بزرگسالان، مجموعه کارتینگ، رستوران سنتی، کافی شاپ، خانه اسباب بازی، سالن سرپوشیده ورزشی با کاربردی چند منظوره، سالن بهداشتی و زیبایی، آتلیه عکاسی و بوفه از جمله این بخش ها است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: پردیس بانوان با ۲۷ هکتار مساحت از جمله نقاط گردشگری شهر تهران است.
شایان ذکر است؛ بوستان پردیس بانوان در تهران، سه راه افسریه، خیابان شرکت واحد، خیابان بوعلی غربی،روبروی پارک آبی آزادگان قرار دارد و روزهای شنبه تا پنج شنبه (به جز تعطیلات رسمی و جمعه ها) از ساعت ۷ الی ۱۸ میزبان بانوان و دختران است.
 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/IFPLM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا