اجتماعیشهری، جامعه

مدرسه شانت در محله مجیدیه تجهیز و بازسازی شد

جامعه اقتصادی ِشهردار منطقه ۸ از احداث آسانسور در مدرسه شانت در محله مجیدیه و بازسازی ساختمان مدرسه پیرو درخواست شهروندان جامعه ارامنه در میز خدمت شهردار تهران در کلیسای تارگمانچاتس خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ “فاطمه تنهایی” شهردار منطقه با بیان اینکه این درخواست پیرو حضور شهردار محترم تهران و برپایی میز خدمت ویژه شهروندان ارامنه منطقه ۸، مطرح شده بود اظهار کرد: یکی از درخواست‌های مطرح شده در این دیدار احداث آسانسور و بازسازی ساختمان مدرسه شانت در محله مجیدیه بود که با دستور شهردار محترم در دیدار با شهروندان ارامنه، اقدامات لازم توسط شهرداری منطقه ۸ برای احداث آسانسور و بازسازی و بهسازی ساختمان این مدرسه در دستور کار منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۸ در تشریح اقدامات انجام شده در مدرسه شانت افزود: در این راستا عملیات جانمایی نصب آسانسور، تخریب، تهیه و احداث و نصب آسانسور چهار توقفه به عنوان مهم‌ترین درخواست متولیان مدرسه توسط معاونت‌های مربوطه پیگیری و انجام شد.

وی ادامه داد: در قدم بعدی طی بازدیدهایی که از ساختمان مدرسه به عمل آمد، اقدامات لازم در خصوص ترمیم ایزوگام پشت بام ساختمان، تخریب و نوسازی فضاهای اداری و آموزشی و رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوارها با فوریت در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

براساس این گزارش منطقه ۸ پایتخت جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از جامعه ارامنه را در خود دارد و در سال جاری اقدامات بازسازی و بهسازی اماکن مذهبی و آموزشی مختص این عزیزان را در دستور کار خود قرار داده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Q6oJ3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا