اجتماعیشهری، جامعه

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی توچال با شهردار منطقه یک دیدار کرد

 

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با پناهی مدیر عامل مجموعه فرهنگی ورزشی توچال بر تعاملات دوجانبه شهرداری و آن مجموعه در راستای توسعه گردشگری با لحاظ نمودن ضروریات حریم و حفظ حقوق شهر و شهرداری تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ حریم و ارتفاعات ۱۸۰۰ و بالاترو به منظور ارائه خدمات تفریحی و گردشگری مناسب به شهروندان در محدوده های حریم با عزم دوجانبه تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر تقویت گردشگری در منطقه، ساخت و سازها مبتنی بر یک طرح جامع در این محدوده ساماندهی شود.

موسوی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص طرح پایانه گردشگری غرب منطقه و تسهیل ترافیک این محدوده با استفاده از مد های جدید حمل و نقل از مسئولان مجموعه توچال و ایجاد دسترسی های جدید برای اماکن تفرجگاهی شمال تهران، از مسئولان آن مجموعه درخواست کرد در این طرح که رضایت ساکنین و گردشگران را فراهم میکند مشارکت فعالانه داشته باشند .

مدیر مجموعه توچال نیز در این نشست ضمن تشریح برنامه های آن مجموعه برای تقویت و توسعه گردشگری توچال اعلام آمادگی کرد بزودی طرح جامع ساماندهی توچال با رعایت ملاحظات حریم و بر مبنای جلب رضایت شهروندان و بر بستر ضوابط به مدیریت شهری منطقه ارائه خواهد شد .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/37ojg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا