اجتماعیشهری، جامعه

همدلی مدیریت شهری با روستایی در منطقه ۵ موجب توسعه این مناطق شده است

جامعه اقتصادی ؛شهردارمنطقه ۵ در دیداری صمیمی با بخشدار و دهیاران بخش کن پای صحبت های آنها نشست و در مورد مسائل مختلف این خطه مهم به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵  ،احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در مورد این جلسه گفت: در این جلسه موارد و پتانسیل های محله کن  مطرح شد و  طرحی تحت عنوان “پیوند شهر و روستا” مورد بررسی قرار گرفت و در مورد اقدامات مشترک در راستای پررنگ کردن این پتانسیل ها بحث شد.

شریفی ادامه داد: برگزاری جشنواره خرمالو، جشنواره شاتوت ، ارائه  محصولات محلی و تورهای گردشگری و مسیر های کوهپیمایی، حمایت از جاذبه ها ی گردشگری ،بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری و … از جمله اقداماتی است که شهرداری در کن صورت داده است.

شریفی خواستار تخصیص وقت بیشتری برای ارتباط بین دهیاری ها و سرای محله ها زیر نظر معاونت فرهنگی شد و افزود: در خصوص مسائل عمرانی دهیاران محترم موضوعات را مکتوب به شهرداری ارائه دهند.

او با بیان اینکه ما همه تلاش  برای توسعه روستاها در منطقه و حریم با رعایت قانون خواهیم کرد اذعان داشت: خدماتی که انجام شده خوشبختانه رضایت دهیاران و شهروندان کن را ایجاد کرده است. در این شرایط وظیفه حاکم نسبت به مردم زیادتر می شود.

در این جلسه محمد تاجیک بخشدار کن از احسان شریفی شهردار منطقه ، محمد رضا  مقیمی شهردار ناحیه ۱ و مدیر حریم منطقه ۵ برای پیشبرد اهداف مجموعه و عمران و آبادانی  روستاها و همچنین صیانت از حریم منطقه ۵ تقدیر کرد.

همچنین با اهدای لوح تقدیر بابت اقدامات شهرداری منطقه ۶ در سیل امامزاده داوود و اهتمام نسبت به حل مشکلات کن تقدیر و تشکر شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/jLFsY

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا