اجتماعیشهری، جامعه

پیام تبریک مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل عباس (ع) روز پاسدار و روز جانباز

جامعه اقتصادی ؛دکتر ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پیام تبریکی سوم شعبان روز میلاد باسعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، دکتر ایوب فصاحت مدیرعامل؛ در متن پیام ارسالی به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه اظهار داشت : پاسداران حافظان مرزهای عزت و آزادگی و جانبازان الگوهای همیشگی صبر و ذخیره های ماندگار کشورمان هستند.

در ادامه متن پیام تبریک مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران آمده است : این عزیزان برای حراست از آرمان های اسلام و نظام مقدس انقلاب اسلامی و حفظ استقلال و تمامیت ارضی ایران صحنه های باشکوهی آفریدند و خود سر مشق آزادیخواهان جهان شدند .

 

اینجانب این مناسبت را به همه پاسداران و جانبازان میهن عزیزمان خصوصا کارکنان خدوم سازمان مدیریت میادین و همکاران شهرداری تهران که جان خود را برای حفاظت از ارمان های انقلاب اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند تبریک و تهنیت می گویم.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/UW6Xi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا