دسته‌بندی نشده

مشارکت ۵ هزار خانوار محله های جنوب شهر تهران در تفکیک پسماند

 
اقتصاد جامعه؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از ارائه آموزش بازیافت به ۵۴۸۵ هزار خانوار منطقه در راستای حفظ محیط زیست و تفکیک پسماند از مبداء خبر داد.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سعید صالح محمود رباطی با اعلام مطلب فوق افزود: اداره بازیافت منطقه به ارائه آموزش به ۷۶۶ نفر در مراکز مذهبی و مسجد، ۱۲۴ نفر در مراکز بهداشتی و درمانی و به ۲۶۵۳ نفر در مهدکودک ها و سرای محلات اقدام کرد است.
به گفته وی ۲۹۸ عدد مخازن و کارتن پلاست مخصوص پسماند خشک بین خانوارها، مراکز تجاری، اصناف و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کیسه های مخصوص پسماند خشک بین خانوارها، مراکز آموزشی توزیع شد.
رباطی با اشاره به ترویج و آموزش تفکیک از مبدأ علاوه بر مراکز عمومی و آموزش در ساختمان های وابسته به شهرداری این منطقه نیز با آموزش به هزارو ۳۲۸ نیروهای خدماتی و پرسنل شهرداری ،آتش نشانی، ساختمان میادین، ایستگاه های مترو و … با توزیع ۴۵۵ عدد مخزن و کارتن پلاست مخصوص جمع آوری پسماند خشک همراه بود.
شایان ذکر است میزان جمع آوری روزانه پسماند خشک از بافت مسکونی ، تجاری و فضاهای آموزشی و اداره ها در محدوده این منطقه ۱۸ تن است که نماینگر مشارکت شهروندان ساکن در محله های این منطقه در اجرای این طرح و افزایش میزان تناژ پسماند های خشک در این منطقه اشاره کرد.
 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/B4R1U

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا