![روند افزایشی مشتریان میادین میوه و تره بار در سال 99 روند افزایشی مشتریان میادین میوه و تره بار در سال 99](https://eghtesadejameh.ir/wp-content/uploads/2020/05/IMG_20200507_003844_905.jpg)
اقتصاد جامعه؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از روند افزایشی تعداد مشتریان و
میزان خرید از میادین میوه و تره بار در ماههای ابتدایی سال ۹۹ خبر داد و گفت: در حال حاضر، میزان
خرید در میادین از یک میلیون نوبت در روز فراتر رفته، ضمن اینکه میزان عرضه انواع محصولات در این
مراکز نیز روزانه از ۴ هزار تُن عبور کرده است.به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی سازمان
مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه روزانه بیش از ۴ هزار تُن انواع میوه، سبزیجات و
صیفیجات، لبنیات، مرغ و تخم مرغ و مواد پروتئینی در میادین میوه و تره بار عرضه میشود، افزود: ماهانه ۱۲۰
هزار تُن انواع محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین عرضه میشود.
وی با اشاره به اینکه هر خانواده تهرانی به طور میانگین ماهانه ۴۰ کیلوگرم ارزاق و مایحتاج مصرفی خود را از
میادین میوه و تره بار تامین میکند، اظهار کرد: بیش از نیمی از میوه و تره بار و بیش از یک سوم محصولات
پروتئینی مورد نیاز شهروندان تهرانی در میادین عرضه میشود که این سهم روز به روز بیشتر میشود.
راد با بیان اینکه میادین میوه و تره بار به عنوان بزرگترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور،
از جایگاه انکارناپذیری در تامین میوه و تره بار و محصولات مورد نیاز مردم تهران برخوردار است، تصریح کرد:
استقبال روزافزون شهروندان تهرانی از این مراکز، نشاندهنده افزایش نقش میادین در سبد خرید
خانوادههاست.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار، هفت روز
هفته پذیرای شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: البته علاوه بر این، ۴ مرکز عمده فروشی مواد پروتئینی در
میادین بهمن، پیروزی، آزادی و بعثت و ۳ مرکز عرضه بهداشتی دام در مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸ به صورت تخصصی
به تامین نیازهای شهروندان اختصاص دارند.