آموزش و دانشگاهاجتماعیشهری، جامعه

روند افزایشی مشتریان میادین میوه و تره بار در سال ۹۹

اقتصاد جامعه؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از روند افزایشی تعداد مشتریان و

میزان خرید از میادین میوه و تره بار در ماه‌های ابتدایی سال ۹۹ خبر داد و گفت: در حال حاضر، میزان

خرید در میادین از یک میلیون نوبت در روز فراتر رفته، ضمن اینکه میزان عرضه انواع محصولات در این

مراکز نیز روزانه از ۴ هزار تُن عبور کرده است.به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی سازمان

مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه روزانه بیش از ۴ هزار تُن انواع میوه، سبزیجات و

صیفی‌جات، لبنیات، مرغ و تخم مرغ و مواد پروتئینی در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، افزود: ماهانه ۱۲۰

هزار تُن انواع محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر خانواده تهرانی به طور میانگین ماهانه ۴۰ کیلوگرم ارزاق و مایحتاج مصرفی خود را از

میادین میوه و تره بار تامین می‌کند، اظهار کرد: بیش از نیمی از میوه و تره بار و بیش از یک سوم محصولات

پروتئینی مورد نیاز شهروندان تهرانی در میادین عرضه می‌شود که این سهم روز به روز بیشتر می‌شود.

راد با بیان اینکه میادین میوه و تره بار به عنوان بزرگ‌ترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور،

از جایگاه انکارناپذیری در تامین میوه و تره بار و محصولات مورد نیاز مردم تهران برخوردار است، تصریح کرد:

استقبال روزافزون شهروندان تهرانی از این مراکز، نشان‌دهنده افزایش نقش میادین در سبد خرید

خانواده‌هاست.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار، هفت روز

هفته پذیرای شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: البته علاوه بر این، ۴ مرکز عمده فروشی مواد پروتئینی در

میادین بهمن، پیروزی، آزادی و بعثت و ۳ مرکز عرضه بهداشتی دام در مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸ به صورت تخصصی

به تامین نیازهای شهروندان اختصاص دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/sl1RK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا