اجتماعیشهری، جامعه

مطالبه گری فرهنگی و کاهش هزینه ها مهمترین هدف سازمان بازرسی است

جامعه اقبتصادی ؛معاون حوزه امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی شهرداری تهران: روسای اجتماعی نواحی دهگانه منطقه یک با مطالبه مشکلات سراهای محله از مدیران محلات و با همکاری، هماهنگی، برنامه ریزی و کار کارشناسی اقدام به رفع معضلات و کاهش هزینه ها نمایند.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جلسه تخصصی بررسی مشکلات موجود در سرای محلات با موضوع قراردادهای منعقده، فعالیت مدیران محلات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش فعالیت های فرهنگی در راستای خدمت رسانی به شهروندان در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک برگزار شد.

بر اساس همین گزارش احمد همتی معاون حوزه امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی شهرداری تهران در این جلسه که با حضور جانمحمدی مدیر بازرسی دبیرخانه ستاد راهبردی مدیریت محلات شهر تهران، علی اکبر مدیر بازرسی منطقه یک ، میر شفیعی رئیس حراست منطقه یک، رودکی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و دیگر مدیران اداری و شهری برگزار شد بر مطالبه گری مدیران اجتماعی نواحی در خصوص مشکلات و موضوعات مربوط به محلات، تاکید کرد.

همچنین علی اکبر مدیر بازرسی منطقه در خصوص نحوه انعقاد قرارداد بهره برداران سراهای محلات و نظارت بر عملکرد مدیران محلات و گردش مالی در سرای محلات توسط روسای اجتماعی نواحی ، تاکید و در خصوص ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه فرهنگی با بهتنرین کیفیت و کمترین هزینه تاکید نمود.

رودکی نیز در خصوص موضوعات فرهنگی و مشکلات موجود در حوزه مطالبی را بیان نمود و دیگر مدیران نیز در خصوص اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری در قراردادها و نظارت مستمر بر عملکرد بهره برداران و… مطالبی را عنوان نمود.
لازم بذکر است پس از اتمام جلسه بازدیدی توسط همتی و هیات همراه از سرای محله جماران انجام شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/CgYjg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا