اجتماعیشهری، جامعه

معابر شمال تهران سبزتر می شوند

اقتصاد ضجامعه؛ رفیوژهای میانی در معابر شهری شمال تهران با هدف توسعه فضای سبز و همخوانی آنها با وضعیت اقلیمی منطقه یک سبزتر می شوند.
به گزارش اقتصادجامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اقلیم منطقه یک و قرار گرفتن آن در دامنه های البرز می طلبد وضعیت منطقه سبزتر از وضعیت امروز آن باشد بر همین اساس مقرر شد در معابری که امکان دارد ، فضاهای سبز در رفیوژهای میانی با رعایت ملاحظات فنی و ترافیکی ، انتخاب فضای سبز مناسب ، استفاده از گونه هایی که محدودیتی برای دید رانندگان ایجاد ننماید و به خطوط فعلی خیابان تعرض نشود تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه کاشت درختچه و درخت و نورپردازی آنها می تواند طراوت شهر را افزایش دهد گفت: این طرح که در ادامه پیوستگی سبزینگی فضای سبز میانی خیابان شهید باهنر است در چند فاز اجرایی می شود که در فاز اول ، تقویت فضای سبز رفیوژهای میانی خیابان شهرداری حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید موسیوند در فروردین ماه اجرا می شود.
شهردار منطقه یک افزود: در فاز بعدی ادامه فضای سبز رفیوژ میانی خیابان شریعتی تا پل شهید آیت الله صدر و سایر معابر، پس از طراحی و در نظر گرفتن مسایل فنی و ترافیکی تقویت می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/FOMHW

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا