اجتماعیشهری، جامعه

منطقه ۱۳ میزبان نخستین جشنواره هنر و ترافیک

جامعه اقتصادی شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به همکاری پلیس راهور تهران بزرگ و سایر شهرها در اطلاع رسانی جشنواره هنر و ترافیک از برگزاری این جشنواره  در سطح کشوری خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه، مقوله ترافیک را یکی از موضوعات اصلی شهر های بزرگ به وِیژه پایتخت برشمرد و افزود: این جشنواره با موضوع “دوچرخه سواری و عابر پیاده” به ارتقای فرهنگی و رفتار ترافیکی شهروندان کمک می کند.
او با بیان اینکه جشنواره هنر و ترافیک توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳ و همکاری سازمان حمل ونقل و ترافیک شهر تهران و پلیس راهور تهران بزرگ و سایر شهر ها در حال برگزاری است، افزود: با توجه به کاربرد دوچرخه در کاهش ترافیک شهری، لذا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳، بر آن شد به صورت اطلاع رسانی در بحث فرهنگی گام‌ بردارد.
به گفته شهردارمنطقه۱۳، این جشنواره در قالب مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و تا سی مرداد ماه نیز ادامه می یابد.
همچنین سید امیرسید هنجن ، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ با بیان اینکه اجرای چنین برنامه هایی بر روی مخاطب تأثیر گذار است و می‌توان از آن در مدیریت شهری بهره گرفت خاطر نشان کرد:واحد آموزش معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ به عنوان دبیر خانه این جشنواره تعیین شده و علاقه مندان به شرکت در جشنواره در سطح کشور می توانند ،آثار خود را با ذکر مشخصات به شماره ۰۹۱۹۹۶۹۰۴۶۲ در پیام رسان های داخلی بله و ایتا ارسال کنند.
او یادآور شد:هدف از این جشنواره به تصویر کشیدن عادت‌ها و رفتارهایی است که رخ می‌دهد و به طور روزمره ما شاهد آن هستیم و بی‌اعتنا از آن گذر می‌کنیم؛ لذا برگزاری چنین جشنواره هایی به ما ایده و توان می‌دهند که بتوانیم مشکلات را شناسایی و در پی حل آن باشیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/oe0t5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا