اجتماعیشهری، جامعه

نخستین جلسه ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های منطقه ۱۵برگزار شد

 

اقتصاد جامعه؛ نخستین جلسه ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های منطقه ۱۵ با حضور محمدی شهردار منطقه و اعضای این ستاد در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در این نشست با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات گفت: انتخابات شورایاری ها به عنوان حلقه واسط مردم و شهرداری حساس بوده و امسال که پنجمین دوره این انتخابات برگزار می شود، تلاش می کنیم این انتخابات را که برای اولین بار به صورت الکترونیکی انجام می شود، به بهترین شکل برگزار کنیم و سلامت کار فراهم شود.

وی در ادامه با تاکید براینکه انتخابات باید فضای صنفی داشته باشد و نه فضای سیاسی؛ افزود: باید به گونه ای کار کنیم تا فضای مشارکت برای نخبگان و همه کسانی که در ارتقای کیفیت محله فعال هستند با هر سلیقه ای فراهم شود و افرادی در این عرصه حضور پیدا کنند که بازوی خوبی برای مدیریت شهری بوده و بتوانند مشکلات مردم را به خوبی انتقال دهند.

محمدی اضافه کرد: در واقع باید فضای رقابت برای قشر تحصیلکرده و اثرگذار فراهم شود تا حضور پرشور مردم را داشته باشیم. از طرفی هر چه مشارکت مردم بیشتر شود؛ خروجی نمایندگان انتخاب شده هم افراد اثرگذار خواهد بود.

شهردار منطقه یادآور شد: در برخی محلات مثل محلات منطقه ۱۵ که همیشه حضور شورایاران پر رنگ است ، قطعا کار ما سنگین تر است و می طلبد که اعضای ستاد مشارکت و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در محلات جنوب مردم تعصب بیشتری نسبت به محلات شمال تهران دارند و در این زمینه از پتانسیل فضای مجازی و هیات اجرایی استفاده شود تا شهروندان اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری یکدیگر و تلاش همه جانبه بتوانیم طبق برنامه زمانبندی که در دستورالعمل برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورایاری های شهر تهران ابلاغ شده، کار را پیش ببریم.

در ادامه جلسه عباسی نماینده ستاد هماهنگی شورایاری ها با اشاره به مشکلات منطقه اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی مناسب، رقابت سالم ایجاد و انتخابات پرشوری در منطقه برگزار شود.

مختاری معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه نیز به نرم افزارهای این دوره از انتخابات که به صورت الکترونیکی انجام می شود اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی مطلوب در کمترین زمان ممکن بتوانیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

شایان ذکر است، انتخابات پنجمین دوره شورایاری های شهر تهران در حال ثبت نام از نامزدهاست که شهروندان می توانند با مراجعه به سایت Shorayari.tehran.ir از شرایط عضویت در این دوره باخبر و نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/LMU4l

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا