اجتماعیشهری، جامعه

نخستین جلسه شورای معاونان سازمان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

اقتصاد جامعه؛نخستین جلسه شورای معاونان سازمان در سال ۱۴۰۱  با هدف بررسی برنامه‌های سازمان در سال جدید و نیز معارفه برخی از مدیران و مشاوران سازمان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل ازروابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، در این جلسه دکتر علی نصیری رئیس سازمان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از این ماه به عنوان فرصتی برای مراقبت نفسانی و تقرب الهی و همدلی بیشتر یاد کرد.

وی در ادامه این جلسه به بررسی چشم‌انداز فعالیت‌های سازمان در سال پیش رو پرداخت و کارنامه فعالیت‌های انجام گرفته در سال گذشته را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و ضمن اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده گزارشی از ۸ پروژه کلان سازمان در سال آتی ارائه داد و یادآور شد که تمرکز فعالیت‌ها باید روی این این طرح‌های کلان باشد .

در ادامه این نشست مراسم معارفه برخی از روسای ادارات و همچنین دو تن از مشاوران سازمان برگزار شد.

بنابراین گزارش ، بر مبنای احکام صادره، خسرو شاکری به عنوان رئیس اداره هماهنگی و امور مناطق، عالیه جواهری به عنوان مشاور در امور مسئولیت‌های اجتماعی و خیرین، سید مجتبی حسینی به عنوان مشاور زلزله و مخاطرات زمین‌شناسی، جلال سعید به عنوان سرپرست اداره عملیات و پاسخ، محمدباقر شفایی سویری به عنوان سرپرست اداره توسعه منابع و تجهیزات اضطراری و عزیز‌الله سلیمی به عنوان سرپرست اداره برنامه‌ریزی پاسخ و تمرین منصوب شدند.

همچنین از زحمات شاهین یگانه رئیس پیشین اداره عملیات سازمان تقدیر بعمل آمد.

در متن حکم صادره آماده است: امید است  با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، با برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت هوشمندانه نسبت به انجام هرچه بهتر وظایف محوله اهتمام ورزید و با نگاه دقیق، علمی و متکی بر روحیه خدمت‌رسانی و خدمتگزاری، سازمان را در نیل به اهداف عالیه و  پیشرفت بهینه امور، یاری نمایید.»

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/8KdJD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا