اجتماعیشهری، جامعه

نخستین نشست فصلی ائمه جماعات مساجد منطقه ۱۵انجام می شود

‍اقتصاد جامعه؛ نخستین نشست فصلی ائمه جماعات منطقه ۱۵ با حضور ۱۰۵ امام جماعت مساجد در مسجد القرآن برپا می شود.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: این نشست به همت اداره فرهنگی و با هدف تبیین سیاست ها و رویکردهای نوین مدیریت شهری و انسجام بخشی به فعالیتهای فرهنگی برگزار می شود.

مختاری با تاکید بر اهمیت هم فکری با ائمه جماعات مساجد به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در بین خانواده ها افزود: این نشست ها در کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و رفع مسائل و مشکلات محلات نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت عظیم مساجد به منظور ترویج موضوعات و مباحث حوزه شهری از قبیل حمل و نقل و ترافیک، تفکیک و کاهش پسماند و ضرورت جلب مشارکت شهروندان و فرهنگ شهروندی، تعامل با مساجد به منظور ایجاد فرصت و ظرفیت مناسب برای کار فرهنگی از متن محلات و با محوریت مساجد، بیان دیدگاه های ائمه جماعات در رابطه با مشکلات محله و ارائه پیشنهادات و راهکارها و همچنین رسیدگی به وضعیت نگهداشت مساجد از دیگر اهداف این نشست است.

شایان ذکر است؛ نخستین نشست فصلی ائمه جماعات منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه، رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد جنوب شرق تهران و مسئولین منطقه ای امروز ۸ مرداد از ساعت ۱۶در مسجد القرآن واقع در محله ابوذر برگزار می شود .

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/UvhPV

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا