اجتماعیشهری، جامعه

نزدیک به۲ هزار منفذ فعال موش در منطقه ۱۹ شناسایی و طعمه گذاری شد

جامعه اقتصادی؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: به منظور ارتقای سلامت عمومی و پاکسازی معابر شهری از جانوران مضر،۱۸۹۶ منفذ فعال و غیر فعال طی سه ماه نخست سال شناسایی و نسبت به طعمه گذاری آنها اقدام شد.
به گزارش جامعه اقتصادی،، محمد غفاری با اشاره به اینکه محل‌ها و محورهای وفور موش و منافذ ورود و خروج آنها در معابر و نهرها طی بازدید مستمر اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری در نواحی پنجگانه شناسایی و طعمه گذاری شده افزود: در همین راستا طی طرح های اجرا شده به منظور کنترل جمعیت موش۱۶۵ دریچه یکطرفه نصب ، ۷۰ مورد انسداد منفذ انجام و در اماکن عمومی بیش از ۷۵۰ بروشور آموزشی به منظوراطلاع رسانی به شهروندان توزیع شده است.
او درخصوص زنده گیری سگ های بلا صاحب در معابر عمومی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۱۴ قلاده سگ طی گشت زنی اکیپ های زنده گیری سگ که آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفته اند و در پاسخ به پیام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گیری شد.
به گفته این مسئول شستشو، بهسازی و رفع زوائد کیوسک مطبوعاتی در نواحی پنجگانه به صورت مستمردر راستای رفع نازیبایی های بصری انجام می شود.
همچنین بازدیداز روزبازارهای فعال در منطقه از دیگر اقدامات اداره ساماندهی صنایع و مشاغل معاونت خدمات شهری و محیط زیست است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/FrAi7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا