اجتماعیشهری، جامعه

نشانه گذاری و خط کشی محوری معابر مهم منطقه۱۵ برای افزایش تردد خودروهای عبوری

اقتصاد جامعه؛ بلوار امام رضا (ع) ، شهرک بروجردی و معابر مهمی چون شهید ابراهیمی در کیانشهر در راستای افزایش ایمنی تردد خودروها خط کشی محوری شدند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: در این راستا انواع خط کشی به منظور نشان دادن مسیر صحیح جاده، امکان سبقت یا عدم سبقت، خطوط عابر پیاده ، خطوط مجاز جهت پارک خودرو و .. انجام شد.

وی با اشاره به اینکه نشانه گذاری سطوح معابر برای ارائه ی بهتر اطلاعات راهنمایی و رانندگی به رانندگان و عابرین یکی از مهمترین عوامل در به حداقل رسانیدن سردرگمی و عدم اطمینان در میسر رانندگی و یا عبور است افزود: این خط کشی ها براساس نیازسنجی کارشناسان معاونت ترافیک در بازدید مستمر از نواحی اجرا شد.

به گفته وی، در این عملیات انواع خطوط محوری، بلوکهای عابر پیاده و نوشتار، خطوط ایست، کانال عابر پیاده و خط کشی های ایستگاه اتوبوس به اجرا درآمد.

لواف زاده ادامه داد: در این راستا خطوط محوری به صورت ممتد و منقطع در بلوار امام رضا، شهرک بروجردی، خیابان ابراهیمی، بروجردی جنوبی و… به متراژ ۳۱ هزار و ۵۰۰متر طول، خطوط عابر پیاده به متراژ ۵۵۰متر طول ، ۷۲ عدد نوشتار و ۱۰عدد خط کشی ایستگاه اتوبوس ترسیم شد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/LPS4u

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا