دسته بندی نشده

نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با دبیران شورایاری و معتمدین محلات ۲۰گانه منطقه ۴

جامعه اقتصادی طی جلسه ای “ناصر امانی” و ” علی اصفر قائمی” از اعضای محترم شورای اسلامی شهر به همراه “علی اصغر کمالی زاده” شهردار منطقه ۴ پای سخنان، سوالات و درخواست های شورایاران محلات بیست گانه این منطقه نشستند.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، در این نشست شهردار منطقه ۴ ضمن تاکید بر رابطه دوجانبه بین شورایاران و معتمدان محلی به عنوان گوش شنوای شهروندان و مدیریت شهری گفت: اعضای شورایاران و معتمدان محلات به عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان در انتقال نظرات، ایده ها و خواسته های ایشان همواره بازوی مددرسان مدیریت شهری بوده و ما را در خدمت رسانی کمک می کنند.

او ادامه داد: منطقه ۴ تهران به عنوان بزرگ ترین منطقه شهری تهران با وسعت یک کلان شهر و جمعیتی بالا نیاز بیشتری به خدمات و ارائه اقدامات مفید و سازنده برای شهروندان دارد.

کمالی زاده با اشاره به اقدامات چند ماه گذشته شهرداری منطقه ۴ گفت: در ۵ ماه آخر سال گذشته اقدامات بسیار موثری در این منطقه رخ داد که ۳۰ پروژه عمرانی و توسعه محلی و احداثی افتتاح و به بهره برداری رسید و در سال جاری نیز پروژه های دیگر با گام و دورخیز بیشتری به پیش خواهد رفت و با یاری خداوند ۴۱ پروژه احداثی را در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در منطقه ۴ افزود: در پروژه اجرای آسفالت در سال گذشته ۴۲ هزار تن اجرای کار داشتیم که امسال تا به امروز به بیش از ۴۰ هزار تن رسیده و پیش بینی می شود که ۸۰ هزار تن و حتی یکصد هزار تن نیز خواهد شد که این رقم در چند سال گذشته کم نظیر است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به پروژه اتصال خیابان دلاوران و بزرگراه امام علی(ع) گفت: این پروژه که سالها قول آن داده شده بود با یاری خداوند مراحل طراحی، برآورد هزینه، انجام ملزومات و مقدمات، جابجایی درختان و آغاز کار اجرایی آن انجام شده است و ما معتقد بر آنیم که کار را که کرد آن که آغاز شد و به امید خدا این پروژه به شایستگی به سرانجام خواهد رسید.

درادامه این جلسه دکتر ناصر امانی عضو محترم شورای اسلامی شهر با تمجید و تقدیر از عملکرد موفق شهردار منطقه ۴ در تعامل با شورایاران و معتمدین محلات ۲۰ گانه این منطقه گفت: بسیار خرسندیم که تعامل و رابطه دوسویه مدیریت شهری این منطقه و معتمدان محلات آن بسیار خوب و ارزشمند است و مطمینا این رابطه صحیح ارائه خدمت رسانی بیشتر و بهتر را میسر می کند.

او ادامه داد: هدف از اینگونه جلسات بررسی مسائل و چالش های موجود در مناطق و تعامل مدیران شهری و معتمدان محلی است. ما پذیرای رابطه مستقیم و دوستانه مدیریت شهری و نمایندگان شورایاری هستیم چرا که آنها صدای شهروندان بوده و ما از آن طریق بهتر و بیشتر مشکلات مردمی را لمس خواهیم کرد.

امانی افزود: خوشبختانه با صحبت هایی که با شورایاران این منطقه داشتیم متوجه شدیم که رضایت و رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با مدیریت شهری داشته و از مسوولان منطقه رضایت خاطر بالایی دارند که این مهم مطمئنا در انجام روند نیک کارها مثمرثمر خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر در ادامه گفت: تکریم ارباب رجوع و شنیدن سخنان و درد دل های شهروندان از کوچکترین کارهایی است که برعهده و دوش ماست . پیوند با مردم یکی از اصلی ترین ارکان موفقیت یک فرآیند است.

در ادامه علی اصغر قائمی عضو دیگری از شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: شورایاران به عنوان یار و یاور مددرسان شهرداری می تواند مدیریت شهری را برای نیل به اهداف بزرگ خود کمک کرده و این فرآیند را تسریع بخشد.

او گفت: مهم ترین مساله ای که ما در این جلسه مشاهده کردیم که بسیار جای تبریک دارد، فضای دوستی و الفت دو جانبه بین مدیران و معتمدان محلی بوده که این کارآمدی مدیران شهری منطقه ۴ را نشان می دهد و مدعای صحبت من شهادتی است که معتمدان محلی ابراز داشتند.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه شورایاران محلات ۲۰ گانه این منطقه هریک جداگانه با مسوولان ارشد شهری صحبت کرده و مشکلات و چالش های محله خود را با آنها درمیان و راهکار دریافت کردند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/WCCm9

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا