اجتماعیشهری، جامعه

نصب سازه ” تهران، شهری برای همه” بر ساختمان مرکزی منطقه چهارده

به گزارش نبض جامعه وبه نقل از روابط عمومی منطقه:در اقدامی نمادین و لزوم تلاش وافر جهت تحقق عملی شعار “تهران،شهری برای همه” سازه تبلیغی این شعار بر ساختمان مرکزی منطقه چهارده نصب و به نمایش گذاشته شد.

این طرح که به همت اداره روابط عمومی و همکاری اداره زیباسازی منطقه اجرا شده است، نوید روزهای خوب و یادآوری نیاز به تلاش و همت مضاعف را برای خدمتگزاران مردم در شهرداری به همراه خواهد داشت.

خاطر نشان می گردد: از اهم برنامه های شهرداری تهران در تحقق شعار تهران، شهری برای همه در حوزه «شهر هوشمند» استفاده از «نوآوری» جهت کاهش وابستگی درآمد شهرداری از شهر فروشی می‌باشد.
روزه‌هایی نظیر باز کردن دسترسی به داده‌ها، تبادل خدمات داده‌ محور (APIها)، شفافیت در عملکرد تا فراهم کردن محیط‌های تعاملی جهت شبکه‌سازی، اشتراک‌گذاری ایده‌ها و پیشنهادات و درگیر کردن شهروندان و در نهایت گسترش خدمات نوآورانه شهر هوشمند.

برنامه «تهران هوشمند» برای دستیابی به مجموعه این اهداف طراحی شد که در فاز اول ۵ محور برنامه شامل «شهروند هوشمند و خدمات دیجیتالی»، «تهران نوآور»، «مدیریت هوشمند حمل‌ونقل درون‌شهری»، «توسعه خدمات ایمنی، انرژی و محیط هوشمند» و «تحول دیجیتالی شهرداری تهران» در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین جمع آوری محیط های کارگاهی در سطح شهر و در اختیار قراردادن آنها به شهروندان نیز را میتوان از اهم اقدامات مدیریت شهری در تحقق شعار “تهران شهری برای همه” برشمرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/DuoCa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا