اجتماعیشهری، جامعه

منطقه ۱۹ در ماه محرم جامه سیاه به تن کرد

اقتصاد جامعه؛  همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… حسین (ع) و یاران باوفای ایشان از اتخاذ تمهیدات ویژه و همچنین فضاسازی وسیاه پوش کردن ساختمان ها، معابر و میادین این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سعید صالح محمود رباطی با اعلام این خبر گفت: با هدف گرامیداشت ماه محرم و در راستای برجسته سازی عناصر و انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری سرور و سالار شهیدان تمام معابر و میادین منطقه با نصب صدها بیرق مشکی، پرچم ریسه ای و کتیبه سیاه پوش شد.
وی با اشاره به اکران بنرهای فرهنگی در ادامه تصریح کرد: در این خصوص ۱۵ عدد بنر پرتابلی، ۵ عدد بیلبورد و ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر ریسه پارچه ای مشکی با محوریت این ماه در بزرگراه های تندگویان،کاظمی،میدان های لطیفی، بهمنیار، خیابان های شهرداری شمالی انقلاب ، بوستان بزرگ ولایت و …نصب شده است.
رباطی خاطر نشان کرد: مردم مومن و عاشق مکتب حسینی منطقه با مشارکت هیئت های مذهبی همزمان با آغاز ایام ماه محرم کوچه ها و مساجد نزدیک محل سکونت خود را سیاهپوش کردند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بر نصب پرچم های سیاه و بیرق های عزاداری در ساختمان ستادی شهرداری منطقه، نواحی پنجگانه، سرای محلات و …. زیر مجموعه این منطقه تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Mj4h1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا