اجتماعیشهری، جامعه

نظم دهی به عدالت سازمانی وظیفه مهم اداره‌کل منابع انسانی است

اقتصاد جامعه؛معاون منابع انسانی سازمان بازرسی در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی اداره‌کل منابع انسانی شهرداری، گفت: از وظایف مهمی که اداره کل منابع انسانی به عهده دارد برقراری کامل عدالت سازمانی و رفع دغدغه های کارکنان است.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط‌عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ طی مراسمی که با حضور معاون منابع انسانی سازمان بازرسی، مدیر‌کل منابع انسانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران دو مجموعه برگزار شد، جواد سلیمی در سمت مدیر بازرسی جدید اداره کل منابع انسانی منصوب و از زحمات منصور مهربانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

داوود سیاری در این مراسم با بیان اینکه سیاست سازمان بازرسی صیانت از همکاران و ورود به موضوعات به صورت سیستماتیک و فرآیندی می باشد، اظهار داشت: هدف ما تخریب و مچ‌گیری نیست و اگر در جایی احساس کنیم برای پیشبرد اهداف و رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به اصلاح و تغییر روش خواهد بود، در کنار مدیران بوده و به آنها در جهت نیل به پیشرفت سازمانی کمک می‌نماییم.

وی افزود: شهرداری تهران روزانه با موضوعات گوناگون و متنوعی مواجه می‌باشد و امروز نیز ویروس کرونا دریچه جدیدی را در مقابل چشم جهان گشوده است. با توجه به اینکه مردم و منابع انسانی در تمامی این موضوعات به عنوان رکن اساسی در نظر گرفته می شوند، لذا هر تلاش و حرکت می‌تواند کمک کننده جریانی در جهت تامین رفاه و رضایتمندی آنان به حساب آید.

سیاری موضوع عدالت و کاهش حداکثری دغدغه های کارکنان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: رعایت عدالت به عنوان یکی از ارکان شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران همواره مورد اهمیت بوده است و امروزه نیز این مهم در مدیریت شهری و حوزه منابع انسانی حائز اهمیت بوده و نظم‌دهی به عدالت سازمانی از وظایف مهم این مجموعه به شمار می رود.

اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی نیز در ادامه جلسه عنوان داشت: سازمان بازرسی ناظر بر عملکردها و انجام اقدامات صحیح و اصولی است و اعتقاد ما بر این است که با کمک و همکاری نهادهای نظارتی می‌توانیم مانع از ایجاد تبعیض و بی‌عدالتی در همه امور باشیم.

بهادری تاکید کرد : اداره‌کل منابع انسانی در کنار انجام وظایف ذاتی خود همچون انجام امور اداری باید به عنوان یک پشتوانه برای نیروی انسانی دیده شود و هر اقدامی در جهت ارتقاء حقوقی کارکنان وظیفه ما می باشد.

سلیمی مدیر بازرسی جدید اداره کل منابع انسانی در ادامه ابراز داشت: در حوزه رفتار سازمانی باید این اطمینان حاصل شود که بهداشت روحی و روانی مدیران اجرایی از منظر حوزه‌های نظارتی مختل نمی‌شود و هر جایی که احساس کنیم عارضه‌ای قرار است مجموعه ای را تهدید کند، مدیران ما را امین خود دانسته و از ظرفیت بازرسی برای رفع عارضه کمک بگیرند.

گفتنی است منصور مهربانی مدیر بازرسی سابق اداره کل منابع انسانی، پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه و خالصانه به کسوت بازنشستگی نائل گردید که با توجه به ابتلا به بیماری و عدم امکان حضور در مراسم تکریم، از زحمات و خدمات این مدیر باتجربه تجلیل به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Kxya7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا