اجتماعیشهری، جامعه

نقش فعالیت میادین میوه و تره بار در حمایت از معیشت خانواده‌ها

اقتصاد جامعه،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در حمایت از معیشت خانواده‌ها اثرگذار است، گفت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده‌ها را به مراتب افزایش می‌دهد.

به گزارش اقتصادجامعه و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با استناد به بررسی‌های به عمل آمده و گزارش عملکرد ۹ ماهه امسال این سازمان، افزود: میزان صرفه جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید بخشی از مایحتاج مورد نیاز خود از میادین میوه و تره بار در ۹ ماهه سال جاری، بالغ بر ۹۵۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که نشان‌دهنده نقش چشمگیر سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری است.
وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار میادین میوه و تره بار در ایجاد تعادل و ثبات قیمت محصولات غذایی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد هر خانواده تهرانی از ابتدای سال ۹۹ تا آخر آذر ماه بابت خرید از میادین، بیش از ۳۱۷ هزار تومان صرفه‌جویی کرده است و به عبارتی، فعالیت ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، قدرت خرید خانواده‌ها را در مجموع روزانه بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان افزایش داده و به اقتصاد خانواده‌ها در تهران کمک کرده است.
گفتنی است، میادین میوه و تره بار علاوه بر عرضه انواع میوه و سبزیجات و صیفی‌جات با قیمت‌های ۳۲ تا ۴۱ درصد پایین‌تر از سطح شهر، سایر محصولات مورد نیاز شهروندان مانند مواد پروتئینی از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در کنار محصولاتی همچون برنج، حبوبات و قند و شکر نیز عرضه می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Icunz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا