اجتماعیشهری، جامعه

نگهداشت شهر؛ اصلی‌ترین رسالت مدیریت شهری است

جامعه اقتصادی:مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد: نگهداشت شهر به عنوان اصلی‌ترین رسالت مدیریت شهری بوده و رویکرد اصلی شهرداری تهران محسوب می‌شود.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه معاونان خدمات شهری ومحیط زیست و فنی وعمران منطقه و جمعی از مدیران منطقه روند اجرای طرح نگهداشت شهر و موضوعات مربوط به طرح‌های سه‌گانه خدمت «طرح تحولی ۲٠گانه خدمت، الگوی خدمت و ۳۶٠ درجه»، در ناحیه ۳ را مورد بررسی قرار دادند.

وی ضمن بازدید از پیاده روسازی خیابان خوش حدفاصل خیابان آزادی تا خیابان آذربایجان، بوستان حیدریان، خیابانهای کارون، آذربایجان، آزادی و خیابانهای فرعی تأکید کرد: بحث نگهداشت به عنوان اصلی‌ترین رسالت مدیریت شهری بوده و رویکرد اصلی شهرداری تهران محسوب می شود.

فیاض بیان کرد: در این زمینه، نگهداشت اماکن عمومی و ارتقاء وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که معاونان و شهرداران نواحی می‌بایست اهتمام زیادی به خرج داده تا رضایت شهروندان حاصل شود.

در ادامه این بازدید با تأکید مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ارتقاء وضعیت آسفالت معابر، رسیدگی به وضعیت مناسب سازی فضای عمومی، نگهداشت، مخازن زباله و جمع‌آوری پسماند، همسطح‌سازی زیرمخزنی‌ها و همچنین افزایش خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در حوزه خدمات شهری به عنوان اولویت‌های این منطقه مورد تأکید و در دستور کار قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/7TV2d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا