اجتماعیشهری، جامعه

نگهداشت شهر مهم ترین مأموریت مدیریت شهری است

جامعه اقتصادی ؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ از اجرای ویژه طرح نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحول نوین در نواحی هفتگانه خبر داد.
undefined

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، با تاکید بر اجرای بهتر و بیشتر نگهداشت شهر در نواحی هفتگانه منطقه خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ثبت شده درسامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان مرجع ورودی شهروندان و شهرداری، درخواست و نیازهای شهروندان احصاء شده که تعداد قابل توجهی از آن مربوط به حوزه خدمات شهری است و این نتایج نشان می‌دهد که مطالبه اصلی مردم، خدمات رسانی شهرداری نواحی در بحث خدمات شهری است.

undefined مهرابی در مورد اقدامات نگهداشت شهر اظهار داشت : اجرای جارو بزرگراهی در محلات منطقه، رفت و روب معابر، شستشوی ایستگاه اتوبوس، المان های ترافیکی و شستشوی مخازن و زیرمخزنی، لایروبی انهار، شستشوی کانال روباز، اورهال مخازن زباله و رنگ آمیزی آنها در سطح نواحی هفتگانه عملیاتی شد.
undefinedاو افزود: مهمترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/YArs4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا