اجتماعیشهری، جامعه

پاکسازی و ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی و سه محور در نواحی چهارگانه منطقه۱۳

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۱۳ از پاکسازی و ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی و سه محور اصلی در نواحی چهار گانه این منطقه همزمان با طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر در نوزدهمین روز مردادماه خبر داد.
به گزارش  جامعه اقتصادی و به نق لازروابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار طرح فوریتی نگهداشت گفت: این طرح صبح امروز و در سومین پنجشنبه مردادماه، در قالب اقدامات مورد مطالبه شهروندان و مسائل محلات در محور های منتخب نواحی چهارگانه اجرایی شده است.
او افزود: با نظارت معاون و مدیران معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ و شهرداران نواحی چهارگانه، طرح پنجشنبه های نگهداشت در خیابان پیروزی حدفاصل میدان شهدا تا خیابان شکوفه و همچنین حدفاصل خیابان قره یاضی تا چهارراه دهقان ضلع جنوب، خیابان سیمتری حدفاصل خیابان امامت تا دماوند و بزرگراه شهید یاسینی حدفاصل پل زین الدین تا لواسانی اجرایی شد.
شهردار منطقه ۱۳ ، لایروبی نهرها، شستشوی المان ها و سیمای شهری، امحای پوستر و تبلیغات غیر مجاز، رفت‌وروب پیاده رو ها و حاشیه معابر و بزرگراه شهید یاسینی ، بهسازی المان‌های ترافیکی، اقدامات زیست محیطی، بازپیرائی و آراستگی فضای سبز و ایمن سازی معابر شهری را از جمله فعالیت کارگران خدمات شهری و اکیپ های اجرایی برشمرد.
محمدهادی علی احمدی یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۳۷ پلاس در مردادماه و براساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه، تعداد قابل توجهی از پیام های شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری است و این نتایج نشان می‌دهد که یکی از مطالبات اصلی مردم و خدمات رسانی شهرداران نواحی در بحث خدمات شهری است، از این رو ، برنامه‌های نگهداشت بر اساس نیازسنجی‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه‌ریزی و اجرایی می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/wEqIR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا