اجتماعیشهری، جامعه

هدف سامانه فرصت‌های شغلی بسترسازی برای تحقق عدالت در جا‌به‌جایی‌هاست

اقتصاد جامعه :معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان این‌که این سامانه «ویترین نمایش توانمندی‌های کارکنان» است، گفت: هدف سامانه فرصت‌های شغلی بسترسازی برای تحقق عدالت در جا‌به‌جایی‌هاست.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل ازروابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، آیین افتتاح اولین رویداد بزرگ معرفی فرصت‌های شغلی کارکنان شهرداری تهران با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، جمعی از مدیران شهری و استقبال گسترده کارکنان شهرداری تهران، در برج میلاد برگزار شد.

مجید باقری در این همایش ضمن عرض تسلیت درگذشت شهادت گونه رییس جمهور فقید و همراهان گرامیشان، از همه ی دست اندر کاران برگزاری این رویداد ارزشمند تشکر و قدردانی کرد وگفت: استقرار نمایندگان فعال و پرنشاط در غرفه‌ها و تلاش و مشارکت همه سازمان‌ها و مناطق در برپایی این رویداد بزرگ رخدادی تحسین‌برانگیز است.

معاون شهردار تهران با اشاره به استقبال گسترده کارکنان از این طرح نیز گفت: رویداد بزرگ معرفی فرصت‌های شغلی در شهرداری تهران به منظور ایجاد عدالت سازمانی در حوزه فرصت‌های شغلی، افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان، تسهیل ارتباط بین کارفرما و کارجو از طریق سامانه فرصت‌های شغلی، آشنایی کارکنان با همه فرصت‌های شغلی موجود در شهرداری تهران و… اجرا می‌شود.

معاون شهردار تهران، با اشاره به شعار «بهترین خودت باش» که در این رویداد از آن استفاده شده گفت: اگر خروجی این رویداد خوب شدن حال کارکنان و نیروهای شهرداری باشد، این طرح به اهداف خودش دست پیدا خواهد کرد.

باقری افزود: هدف سامانه فرصت‌های شغلی بسترسازی برای تحقق عدالت در جا‌به‌جایی‌هاست و رویکرد عدالت در جا‌به‌جایی‌ها می‌تواند برگ زرینی در تاریخ مدیریت شهری باشد.

وی در پایان با دعوت از همکاران برای ارائه پیشنهادها و ایده‌های خودشان با هدف تکامل این سامانه، خاطرنشان کرد: رویداد معرفی فرصت‌های شغلی می‌تواند برای سایر سازمان‌هایی که در حوزه منابع انسانی کار می‌کنند و به دنبال ارتقای سطح کیفی منابع انسانی هستند، می‌تواند یک الگوی کارآ باشد.

مجید باقری معاون شهردار تهران در حاشیه آیین افتتاح اولین رویداد بزرگ معرفی فرصت‌های شغلی کارکنان شهرداری تهران که امروز در برج میلاد برگزارشد؛ ضمن بازدید از غرفه‌های مناطق و سازمان‌ها با کارکنان گفت‌وگو و مشکلات و موضوعات آنان را بررسی کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/YgzmG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا