اجتماعیشهری، جامعه

هدف ما رسیدن به ایده‌آل‌ها و رفع مشکلات محله‌ها است

‍ اقتصاد جامعه؛نشست هم اندیشی شهردار منطقه۸ با اعضای شورایاری محله‌ فدک برگزار شد.

به گزارش اقتصادجامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار منطقه در نشست هم‌اندیشی با شورایاران محله فدک گفت: زمانی که افرادی از میان مردم برای کمک به اداره شهر پیش قدم می شوند، می‌توان امید داشت بسیاری از معضلات شهری زودتر حل شوند ضمن اینکه معتقدیم شورایاران چون از میان مردم انتخاب شده اند، با همدلی مضاعف به کمک مدیریت شهری می آیند.همچنین وجود اهداف مشترک برای رفع مشکلات و انجام پروژه هایی که به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان کمک می‌کند، همدلی و همراهی شورایاران با مدیریت شهری را افزایش می دهد.

شهردار منطقه۸ با تاکید بر نقش مهم شورایاران در شناسایی مشکلات محله های این منطقه نیز افزود: دغدغه شورایاران رفع مشکلات مردم است و به همین سبب موضوعات و مشکلاتی که مطرح می کنند، در اولویت برنامه های ما برای اجرا قرار می گیرد.

شهردار منطقه درباره اجرای پروژه های توسعه محله ای در محله فدک هم گفت: هدف ما رسیدن به ایده‌آل‌ها و رفع مشکلات در دل محله‌ها است به همین سبب هر اقدامی در زمینه عمرانی، اجتماعی، زیباسازی و‌ بهسازی محیط شهری و … باشد در دستورکار قرار می‌گیرد تا محله‌هایمان آبادتر و بهتر برای زندگی شهروندانمان شود.

سید روح‌الله صادقی دبیر شورایاری محله فدک در این نشست گفت: در موضوعات مختلف شاهد روند مثبت و اقدامات خوب در محله‌های خود به واسطه اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ هستیم.

شهاب صفری از اعضای اصلی شورایاری محله فدک نیز با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در این محله گفت: نظر و ایده‌های شورایاران را بشنوید، شورایاران چون از میان مردم انتخاب شده اند، نقاط قوت و ضعف را در محله هایشان می شناسند و می توانند همراه خوبی برای مدیریت شهری باشند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/cMWPQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا