اجتماعیشهری، جامعه

همایش روز جهانی ووشو در میدان آزادی برگزار شد

 
اقتصاد جامعه؛ همزمان با عید سعید قربان؛منطقه۹ شهری میزبان همایش روز جهانی ووشو با حضور احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، علی نژاد رییس فدراسیون ووشو، مفاخریان شهردار منطقه ۹، روسای هیات ها و کمیته های ورزشی و ورزشکاران رشته های مختلف ووشو و شهروندان در میدان آزادی بود.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت بیان داشت: برپایی گردهمایی هایی نظیر همایش روز جهانی ووشو باعث می شود که علاوه بر شناخت شهروندان از رشته ورزشی ووشو و استعدادیابی موجب ایجاد انگیزه در میان شهروندان و توسعه این رشته ورزشی شود.
وی افزود: شهرداری تهران همواره در تلاش است تا با حمایت از ورزش های همگانی روحیه نشاط و تعالی را در میان جوانان و شهروندان افزایش دهد.
شایان ذکر است “همایش روز جهانی ووشو” با همکاری فدراسیون ووشو، سازمان ورزش شهرداری تهران و اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ با استقبال پرشور شهروندان در میدان آزادی انجام شد.
گفتنی است به تمامی شرکت کنندگان در “همایش روز جهانی ووشو” گواهینامه رسمی حضور که معادل یک دوره کارگاه عملی به صورت رایگان می باشد از سوی فدراسیون ووشوی ایران اعطا می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/mVima

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا