اجتماعیشهری، جامعه

همدلی کودکان منطقه۲ در حمایت از کودکان غزه در دهکده کودکی

جامعه اقتصادی ؛معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ از برپایی غرفه نقاشی و حضور پر شور کودکان منطقه در ویژه برنامه های دهکده کودکی در پارک شهر خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای ، با اعلام این خبر گفت: روز کودک یادآور وظیفه‌ای است که ما در برابر کودکان برای ساختن دنیایی بهتر داریم و مدیریت شهری منطقه ۲ توجه به نیازهای کودکان و ایجاد شهری شاد وایمن را جزو وظایف خود دانسته و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهد کرد.
وی افزود:برهمین اساس همزمان با هفته کودک، ویژه برنامه های متعددی درچند محور افزایش آگاهی عمومی جامعه در زمینه اهمیت دوران کودکی، افزایش فعالیت بدنی و حفظ سلامت جسم و روان کودکان و تقویت روحیه ی امید و پویایی آنها برنامه ریزی و در حال اجرا است.
رجای گفت: همزمان با راه اندازی دهکده کودکی در پارک شهر ،جمعی از کودکان منطقه۲ باحضور در غرفه های مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی، آموزشی، تربیتی، مشاوره‌ای و… از خدمات ارائه شده در این راستا بهره مند شدند
وی بیان داشت: باتوجه به شعار هفته کودک با عنوان «کودکی بهتر، زندگی بهتر» کودکان منطقه ۲ با حضور در غرفه نقاشی توانستند در این برنامه ها ضمن تصویر سازی ذهنی و ایجاد نشاط سرگرمی، همراهی و مشارکت جمعی خود را به نحو شایسته در برنامه های فرهنگی_ اجتماعی به نمایش بگذارند.
معاون شهردار منطقه با اشاره به حرکت کاروان عروسک ها در محله ستارخان گفت: این کاروان با حضور در بوستان جوانه محله ستارخان با اجرای برنامه های فرهنگی و مفرح ، لحظات شادی رای برای کودکان رقم می زنند.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه نقاشی های کودکانه در سرای محلات خبرداد و گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی متناسب با کودکان در کتابخانه های اختصاصی کودک ،جشنواره صبحانه سالم برای کودکان و اجرای ویژه برنامه شاد درسرای محلات از دیگر برنامه های مهم این هفته است

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Kb1I9

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا