اقتصادیتجارت

همه چیز درباره omnichannel

اقتصاد جامعه؛ موضوع کلیدی در زمینه تجربه بدون اتصال امنی چنل، زنجیره تامین مدرن است، موضوعی که در خصوص اپلیکیشن های موبایلی ، وب سایت ها و رسانه های مجازی و فروشگاه ها تا اندازه زیادی گسترش پیدا کرده است. شرکت ها باید بدانند که فناوری های جدید شامل سیستم های مدیریت موجودی و راه های جدید ارسال محصولات هستند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از فابانیوز، امنی چنل که امنی-چنل نیز خوانده می شود، یک رویکرد چندگانه در زمینه فروش است که به دنبال ایجاد تجربه خرید بدون اتصال برای مشتریان است و تفاوتی ندارد که آنها به صورت آنلاین خرید خود را انجام یدهند یا از دسکتاپ، دستگاه موبایل، تلفن و یا از داخل فروشگاه.

رویکرد امنی‌چنل به این معناست که یک رابطه یکپارچه و متصل میان توزیع کننده، ارتقا دهنده و کانال های ارتباطی در پشت صحنه ایجاد خواهد کرد.
به طور مثال، تعامل نماینده خدمات مشتری در مغازه می‌تواند به سرعت به سابقه خرید مشتری و همچنین اولویت‌های وی ارجاع داده شود و نماینده خدمات از طریق تلفن و یا خدمات سرویس مشتری تشخیص داده شود. و یا اینکه مشتری بتواند از یک کامپیوتر برای بررسی فهرست محصولات موجود در این مغازه بر روی وب سایت شرکت استفاده کند و سپس با استقاده از موبایل و یا تبلت محصول را خریداری کند و درخواست ارسال آن را مطرح کند.
مشتریان به طرز فزاینده‌ای در حال جابه جایی میان آنلاین و آفلاین برای جستجو و خرید محصولات و سرویس ها هستند. مطالعاتی که در سال ۲۰۱۶ انجام شده است نشان می دهد که دلویت دریافته است که تجربه دیجیتال در ۵۶ سنت از هر دلاری که در فروشگاه های فیزیک خرج می شوند، نفوذ کرده است.
موضوع کلیدی در زمینه تجربه بدون اتصال امنی چنل، زنجیره تامین مدرن است، موضوعی که در خصوص اپلیکیشن های موبایلی ، وب سایت ها و رسانه های مجازی و فروشگاه ها تا اندازه زیادی گسترش پیدا کرده است. شرکت ها باید بدانند که فناوری های جدید شامل سیستم های مدیریت موجودی و راه های جدید ارسال محصولات هستند.
چت‌بات‌ها یکی دیگر از ترندهای امنی‌چنل محسوب می شوند که می توانند از افراد سوال بپرسند و به سوال ها پاسخ دهند. در سال ۲۰۱۸ میلادی، چت بات ها اکنون برای انجام مهارت های مختلف مانند تغییر رمز را انجام دهند.
امنی به معنای زیاد و خیلی در زبان لاتین است. مولتی نیز به معنی زیاد است.
امنی چنل بر پایه چندین رویکرد و متود برای ارتقا و توزیع محصولات مانند فروشگاه های فیزیکی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی قرار دارد و به مشتراین اجازه می دهد که مشکلات  و نگرانی های خود را از طریق تلفن، ایمیل، وب چت و یا رسانه های مجازی مطرح کنند.
امنی‌چنل تاکتیک های عملیاتی را به مدل های کسب و کاری که این کانال ها را در کنار یکدیگر قرار می دهند سوق می دهد و اطلاعات را میان آنها به اشتراک می گذارد و مشتریان را قادر می سازد که با شرکت ها هر زمان و هر مکان که آنها بخواهند وارد کسب و کار شوند.
به طور مثال، اگر یک مشتری که تعامل با یک شرکت را از طریق وب چت آغاز کرده باشد و اطلاعات خود از جمله شماره تلفن را ثبت کرده باشد و سپس تصمیم بگیرد این مکالمه را پایان دهد و با سرویس مشتریان وارد گفت وگو شود، این اطلاعات منتقل خواهند شد
لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/IgL6s

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا