اجتماعیرفاه، کار، سلامت

همکاری شرکت شهرسالم با وزارت بهداشت در اجرای «کمپین ملی فشار خون»

اقتصاد جامعه؛ مدیرعامل شرکت شهرسالم برای همکاری با وزارت بهداشت در اجرای «کمپین ملی فشار خون» اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، سالانه حدود صد هزار نفر بر اثر بیماری فشارخون در کشور فوت می‌کنند. حال به منظور کنترل و پیشگیری از بیماری فشارخون که یک سوم جمعیت ایران مبتلاء به آن هستند، طرح ملی با عنوان «کمپین ملی فشار خون» همزمان با عید فطر در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

کمپین فشارخون در پایتخت با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران به مدت ۴۵ روز در مراکز بهداشتی، پایگاه جامع سلامت، بیمارستان‌ها و مراکز ثابت سیار اجرا خواهد شد.

دکترحمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت:اجرای «کمپین ملی فشار خون» به دستور رئیس جمهور در سطح ملی پیگیری می شود و شهرداری تهران نیز برای انجام هرچه بهتر این اقدام هوشمندانه وزارت بهداشت اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت شهر سالم ۱۸ مرکز درمانی در تهران دارد، عنوان کرد:

شهروندان و تمامی کارمندان شهرداری تهران می توانند براساس زمان تعیین شده، برای پایش رایگان فشارخون به مراکز درمانی شهر سالم مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه این شرکت پایش سلامت کارمندان شهرداری تهران است، افزود:

تعداد بسیاری از کارمندان شهرداری تحت پوشش خدمات درمانی شهر سالم قرار دارند که در پروسه پایش سلامت، بارها وضعیت جسمی آن‌ها مانند فشارخون بررسی می‌شود.

افرادی که وضعیت خطرناکی دارند برای بهبود وضعیت سلامت به مراکز درمانی ارجاع داده می شوند.

به گفته چوبینه در ۵ ماه اخیر ۳۸ هزار کارمند شهرداری تهران مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم شهرداری تهران، «کمپین ملی فشار خون» از ۲۷ اردیبهشت تا ۱۵ تیرماه در تمامی مناطق و حاشیه شهر تهران اجرا می شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/odnQs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا