اجتماعیشهری، جامعه

واکنش شهرداری منطقه ۵ به خبر قطع ۷۴ اصله درخت در یکی از مجتمع های مسکونی میدان آزادی

جامعه اقتصادی؛روز گذشته خبرگزاری ایرنا در گزارشی آورد: در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهادهای نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.

یکی از شاهدان عینی این ماجرا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: قطع این درختان، شبانه و برای ساخت و ساز انجام شده است.قطعا این کار بدون مجوز شهرداری منطقه و به تصمیم افرادی برای ساخت و ساز در شهرک انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در پی انتشار خبری مربوط به قطع گسترده درختان در یکی از مجتمع‌های مسکونی اطراف میدان آزادی ، احسان شریفی « شهردار منطقه ۵ » با تایید این خبر گفت: همکاران ما پس از اطلاع از این موضوع در محل حاضر شده و ضمن بررسی صحت موضوع، گزارشات لازم را تهیه کردند. همچنین شکایت قطع اشجار تنظیم و به ثبت دادسرای ناحیه ۳۷ رسید.

او با بیان اینکه موضوع جهت بررسی دقیق به کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع شده است، افزود: مراتب جهت تشکیل پرونده در کمیسیون ماده ۷ به سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران نیز اعلام شده و پس از اخذ دستور مقام قضایی پیگیری جدی‌تر خواهد شد.

شریفی ادامه داد: قطع درختان با هر انگیزه ای مورد تایید نیست و مصداق بارز گرفتن جان موجودی زنده است. مدیریت شهری در این خصوص با قدرت تمام ورود خواهد کرد و متخلفین جهت برخورد به دستگاه قضایی و ضابطین معرفی خواهند شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/VqFCo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا