اجتماعیشهری، جامعه

ورودی شرقی ایستگاه مترو کمیل در خط ۷ افتتاح شد

اقتصاد جامعه؛ساعتی پیش ورودی دوم ایستگاه مترو کمیل در خط ۷ که دوازدهمین ایستگاه مترو این خط است در منطقه ۱۱ به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، ورودی شرقی ایستگاه مترو کمیل با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.
نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در این باره گفت: ایستگاه مترو کمیل و ورودی غربی آن دو سال پیش افتتاح شده بود و امروز با افتتاح ورودی شرقی در منطقه ۱۱ امکان دسترسی راحت و سریع ساکنان محدوده به مترو فراهم شده است.
آبادیان افزود: در این ایستگاه امکانات لازم برای استفاده شهروندان دارای معلولیت و افراد کم توان نیز فراهم شده و تمامی ۸ رشته پله برقی آن نیز توسط متخصصین داخلی ساخته شده است.
شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: این ورودی در بزرگراه شهید نواب صفوی و تقاطع خیابان کمیل قرار دارد که امروز با افتتاح آن یکی از مطالبات جدی شهروندان منطقه ۱۱ محقق شود.
به گفته آبادیان منطقه ۱۱ با قرار گرفتن در بخش مرکزی شهر تهران دارای بافت پرتراکم و پر جمعیت است که علاوه بر نیاز ساکنان محدوده به علت قرار گیری در محدوده مراکز تجاری از جمله مناطق پر تردد است که نیاز به توسعه حمل و نقل عمومی و تسهیل دسترسی به آن ها حائز اهمیت است.
همچنین صبح امروز ورودی ضلع شمالی ایستگاه مترو مهدیه تهران نیز به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/MkhXB

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا