اجتماعیشهری، جامعه

ویژه برنامه های بزرگداشت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

جامعه اقتصادی؛ویژه برنامه‌های بزرگداشت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان “مردم امام (ره) ” در سطح محلات منطقه برگزار می شود.

به گزارش جامعه اقتصادی،، روح اله حدادی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی گفت: ویژه برنامه های این ایام با همکاری ادارات اجتماعی نواحی هفتگانه، سرای محلات، هیئت های مذهبی و مساجد برگزار می شود.

روح اله حدادی در تشریح این برنامه ها گفت: تولید محتوا در فضای مجازی، بر گزاری جلسات سخنرانی و نشست های علمی با عنوان آفتاب خرداد، برپایی نمایشگاه عکس و خطاطی از جمله برنامه های این ایام بود.

او افزود: برگزاری محافل قرآنی با عنوان تلاوت نور در مساجد و مراکز مذهبی، برپایی مراسم شب شعر و خاطره با حضور شاعران جوان و پخش فیلم های مستند با عنوان در سوگ روح الله، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای سرود های حماسی در میادین و معابر از دیگر برنامه های اجرایی در سطح محلات می باشد.

وی در پایان گفت: پردیس فرهنگی ” مردم امام(ره) پهنه غرب با مشارکت مناطق ۹، ۱۸، ۲۱، ۲۲ در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود. برپایی غرفه نمایش اقتدار و معرفی دستاوردهای سیاسی کشور، نمایشگاه عکس، ایستگاه دلنوشته، محفل قرائت قرآن، برپایی غرفه تحکیم و تجدید بیعت عموم مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، پاسخ به شبهات و چالش های فکری – اعتقادی جوانان و نوجوانان، غرفه دهه کرامت با محوریت حضرت امام رضا (ع) و … از جمله برنامه های این پردیس می باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/LVV9r

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا