اجتماعیشهری، جامعه

پاتوق ویژه سالمندان در منطقه۶ به بهره برداری می رسد

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه۶، از برگزاری آیین بهره برداری از پرﻭﮊ‌ﻩ” پاتوق حال خوب سالمندی” واقع در بوستان نظامی گنجوی در روزسه شنبه۱۸ مهر ماه خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ ، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: این منطقه جز کهن سال نشین ترین مناطق تهران است، لذا توجه بیشتر به موضوعات مناسب سازی فضاهای شهری برای ایجاد تسهیل در تردد و اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با سالمندی جز اولویت برنامه های فرهنگی و عمرانی در قلب پایتخت محسوب می شود.

شهردار منطقه۶، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری منطقه به منظور ایجاد عدالت در بهره مندی شهروندان از فضاهای شهری طرح های ویژه ای در دستور کار دارد و در پروژه “پاتوق حال خوب سالمندی” به شهروندان قدیمی و سالمند توجه ویژه داشته است.

وی با اعلام اینکه این ساختمان در بوستان نظامی گنجوی واقع شده است گفت: قطعاً این ساختمان، فضا و فرصتی دوباره برای ادامه و ارتقاء تعاملات اجتماعی و گذراندن اوقات فراغت برای شهروندان سالمند ایجاد خواهد کرد و  سالمندان عزیز می توانند در کنار هم و همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ساعات خوشی را بگذرانند.

به گفته روحانی قرار است این پروژه که ساخت آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه با حضور سالمندان و مدیران ارشد شهری به بهره برداری برسد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/iYJzK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا