اجتماعیشهری، جامعه

پاسخگویی اداره کل سلامت شهرداری تهران به سؤالات شهروندان و همکاران در مورد بیماری کرونا*

اقتصاد جامعه؛ اداره کل سلامت شهرداری تهران به منظور تسریع روند اطلاع رسانی و شبکه سازی ارتقاء سواد سلامت شهروندان همچنین فرهنگ سازی در سطح جامعه به منظور رعایت نکات بهداشتی در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به سوالات به صورت برخط به سوالات شهروندان در خصوص بیماری کرونا را پاسخ می دهد.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با توجه به افزایش سرعت بالای انتقال ویروس کرونا و میزان شیوع روز افزون آن، برنامه ریزی هایی برای ارائه پاسخ های تخصصی در خصوص پیشگیری و کنترل ویروس کرونا از طریق اداره کل سلامت صورت گرفته است.
بر اساس ضرورت اطلاع رسانی و آموزش در ارتقاء سطح سواد سلامت شهروندان و همچنین فرهنگ سازی در سطح جامعه به منظور رعایت نکات بهداشتی به منظور خودمراقبتی و ارتقای سلامت خود و دیگران، سامانه پرسش و پاسخ در خصوص بیماری کرونا در پورتال اینترنتی و اینترانتی شهرداری تهران با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بارگزاری شده است.
شهروندان می توانند از طریق مراجعه به آدرس Tehran.ir و کارمندان شهرداری تهران سوالات خود را از طریق سایت Tehran.iri مطرح نمایند.
 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/LNDZQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا