اجتماعیشهری، جامعه

پاسداشت روز جهانی قدس در منطقه ۴

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۴ از برنامه های روزجهانی قدس در محلات بیست گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، ” علی اصغر کمالی زاده” با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان گفت :به منظور گرامیداشت روز قدس و همدردی با فلسطین مظلوم برنامه های فرهنگی مختلفی با عنوان ” جهاد تبیین” از ۲۲ فروردین الی ۲۵ ماه جاری در محلات بیست گانه منطقه ۴ اجرا می شود.

او در ادامه به این برنامه ها اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در پنج عنوان فضاسازی محیطی ، تولید محتوا ، پخش فیلم مستند ، جهاد تبیین و شب شعر مقاومت به همت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه  و مشارکت سرای محلات در سراهای محلات و مساجد منتخب اجرا می گردد.

شهردار منطقه ۴ به برگزاری جلسات روشنگری در مساجد اشاره کرد و افزود : در برنامه جهاد تببین ، جلسات روشنگری با محوریت فلسطین ، قدس در مساجد منتخب برگزار خواهد شد.

کمالی زاده از برگزاری شب شعر مقاومت در سرای محله مهران در حمایت از مردم فلسطین خبر داد و به پخش فیلم مستند با موضوع فلسطین ، قدس و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرای محلات نواحی ۹ گانه اشاره کرد.

شایان ذکر است ساخت کلیپ ، پادکست و موشن گرافیک با محوریت فلسطین محور جهان اسلام و قدس در آستانه آزادی از دیگر برنامه هایی است که شهردار منطقه ۴ به آن اشاره کرد و افزود : محتواهای متناسب با روز قدس پس از تولید در فضاهای مجازی سرای محلات و کانال های نواحی منتشر می شوند.

علی اصغر کمالی زاده در پایان گفت: روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف به موضوع مهم جهان اسلام تبدیل شده  و گرامیداشت این روز بزرگ از وظایف مجموعه شهرداری منطقه ۴ است.
 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/VeTfU

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا