اجتماعیشهری، جامعه

پاکسازی دره فرحزاد از فضاهای بی دفاع شهری

 

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، فریدون حیدری شهردار منطقه در بازدید از دره فرحزاد که به همراه معاون شهرسازی، معاون فنی و عمران، شهردار ناحیه ۳، روسای بازرسی و حراست منطقه انجام شد از پاکسازی این دره از فضاهای بی دفاع شهری خبر داد.

وی با اشاره به طرح بازپیرایی دره فرحزاد با عنوان طرح ژینایی اظهار داشت: در توافقاتی که توسط منطقه در راستای طرح ژینایی صورت گرفت تعدادی از ساختمان ها به صورت نیمه کاره تخریب شده بودند که با هدف جلوگیری از ایجاد فضاهای بی دفاع شهری و پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی احتمالی طرح جمع آوری این ساختمان های نیمه کاره در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه۵ با بیان اینکه، اجرای طرح پاکسازی به لحاظ فنی با سرعت امکان پذیر نیست، گفت: امیدواریم در طول سال ۹۹ این طرح اجرایی شده ضمن اینکه عملیات حذف فضاهای بی دفاع شهری در فرحزاد تا زمان ابلاغ طرح ژینایی ادامه خواهد داشت.

امیر بختیاری، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۵ در خصوص اقدامات اجرایی در دره فرحزاد اظهار داشت: با دستور شهردار منطقه طرح پاکسازی دره از فضاهای بی دفاع شهری در دستور کار قرارگرفت و هم اکنون با به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات تخصصی عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/4cyTr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا