اجتماعیشهری، جامعه

پایش سلامت ۶۰۰ کارگر خدمات شهری عرصه نگهداشت شهر

اقتصاد جامعه؛ دومین مرحله چکاپ سلامت پاکبانان و کارگران اسکان های کارگری منطقه ۵ انجام شد .

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، رضا علیزمانی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ گفت : دومین مرحله غربالگری کارگران خدمات شهری با مشارکت شرکت شهر سالم و شهرداری منطقه انجام شد .

علیزمانی گفت : با توجه به شیوع کرونا و لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه جهت کنترل وضعیت بهداشتی اماکن عمومی ، با توجه به اینکه نیروهای پاکبان و خدمات شهری بیشترین تماس را با سطوح آلوده ، اماکن عمومی ، نظافت معابر و زباله ها را دارند ، پایش مداوم سلامت این قشر زحمتکش جهت حفظ جان آنها و همچنین پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا بسیار ضروری است .

وی گفت : مرحله دوم غربالگری ، که از ۲۶ فروردین ماه ۹۹ آغاز شده است ، به مدت ۵ روز ادامه دارد و ۶۰۰ کارگر خدمات شهری در عرصه نگهداشت ، توسط تیم درمانی شرکت شهر سالم مورد چکاپ سلامت قرار می گیرند .
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود : طی این غربالگری دمای بدن و سطح اکسیژن خون نیروهای اسکان کارگری توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار می گیرد و با معاینه و گرفتن شرح حال ، در صورت نیاز و تشخیص پزشک نسبت به انجام آزمایش خون و CT اسکن ریه اقدام خواهد شد .لازم به ذکر است هماهنگی لازم برای ارجاع به کلینیک شهرداری منطقه ۵ جهت اقدامات درمانی بعدی صورت گرفته است .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/JvMXZ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا