اجتماعیشهری، جامعه

پخش ۶۲ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌ جاری در معابر منطقه ۴

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۴ از آسفالت‌ریزی ۶۲ هزار تنی این منطقه از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: نهضت آسفالت با جدیت در معابر بزرگراهی و محلی منطقه۴ ادامه دارد.

به گزارش  جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده “با بیان این خبر اظهار کرد: نهضت آسفالت‌ریزی امسال در دستور کار شهرداری شهر تهران قرار گرفت واین مهم در منطقه ۴ نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

او با بیان این‌که هدفگذاری اصلی در آسفالت‌ریزی‌ها امسال شناسایی معابری که نیاز به مرمت داشته اند ، بوده است ، افزود: آسفالت‌ریزی در دو بخش مکانیزه و دستی در معابری که نیاز دارند برنامه ریزی شد و تا کنون حدود ۶۲ هزار تن آسفالت پخش شده است و تا پایان سال توزیع۸۰ هزار تن آسفالت در برنامه کاری قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این راستا با همکاری نواحی ۹ گانه از ابتدای سال تا کنون ۱۹۰۶۵ تن روکش دستی ، لکه گیری به مساحت ۸۵۸۷۸متر مربع و۴۳۰۰۰ تن آسفالت مکانیزه به مساحت ۲۹۱۰۰۰ مترمربع صورت گرفته و در مهمترین معابر میتوان به بلوارهای شاهد، دلاوران ،سامان، استقلال و خیابانهای های استخر ، فرجام ، شهید داود اسلامی و … اشاره کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری، خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان بوده و به همین منظور تسریع در عملیات عمرانی جهت

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/LzNQi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا