اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری جلسه فصلی تابستان و پدافندغیرعامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴

جامعه اقتصادی ،جلسه فصلی تابستان و پدافندغیرعامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ با هدف هماهنگی و همکاری بیش از پیش بین سازمان های خدمات رسان و بررسی نقاط ضعف و قوت محدوده این منطقه در موضوع مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغرکمالی زاده” در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به برنامه های پیشگیری ، آمادگی و HSE در سطح شهر تهران گفت: ارزیابی خطر برای شناخت بحران ها اهمیت دارد و با شناخت بحرانهای اصلی درهر منطقه می توان برای افزایش ایمنی و رفع مشکلات دراین زمینه اقدام مناسب انجام داد. همچنین آموزش مدیریت بحران در مساجد و مدارس ، باز پس گیری و مدیریت پایگاه های ورزشی با اولویت کارکرد مدیریت بحران ، بارندگی های فصل پائیز و آبگرفتگی های معابر و مقابله با سیلاب های احتمالی و بازدید و لایروبی مسیل ها و قنوات، بازدید های تیم ارزیابی ساختمان های نا ایمن و بلند مرتبه و برگزاری مانور های تخصصی مدیریت بحران از مباحثی بود که شهردار منطقه ۴ بر اجرای آن تاکید داشت.

در ادامه این جلسه ” فیاض” رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۴ در خصوص اقدامات صورت گرفته در سه ماهه گذشته تابستان و برنامه های سه ماهه فصل پائیز در موضوع بحران از قبیل : مشکلات پیش رو و مدیریت بحران‌های احتمالی توضیحاتی را ارایه داد.

در پایان جلسه شهردار منطقه ۴ و رئیس ستاد مدیریت بحران جمع بندی موارد مطرح شده در جلسه و دستور پیگیری موارد مرتبط با بحران به کارشناسان ذیربط مطالبی را در خصوص موضوعاتی از قبیل: تکمیل پروژه مخازن آب اضطراری محلات ۲۰ گانه، پیگیری و احیاء پناهگاه هادر مبحث پدافندغیرعامل، رفع حداقلی مشکلات پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران سطح منطقه و تعامل بیش از پیش ستاد مدیریت بحران با دیگر سازمانهای خدمت رسان و.. را عنوان کردند.

گفتنی است این جلسه با حضور شهردار ، اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منجمله معاونین ، نمایندگان سازمان آتش نشانی منطقه ۳ عملیات، اورژانس ۱۱۵ تهران، جمعیت هلال احمر شمیرانات، شرکت بهره بردار مترو و ادارت آب، برق، گاز برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/rw9cw

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا