اجتماعیشهری، جامعه

پروژه مشارکتی گلچین بستر خدمات رسانی مناسبی برای شهروندان خواهد بود

جامعه اقتصادی؛پروژه مشارکتی گلچین با داشتن معماری فاخر یکی از بزرگترین پروژه های منطقه است تا بتوانیم، بستر خدماتی، رفاهی و گردشگری خوبی برای بهره مندی شهروندان در این محدوده فراهم کنیم.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، نظارت ستادی شهرداری ناحیه نه با حضورحمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک، معاونین، شهردار ناحیه و مدیران شهری سه شنبه ۴مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

بر اساس همین گزارش در این نظارت ستادی با شناسایی مشکلات مشاهده شده در بازدید های میدانی و همچنین خدمات رسانی بهتر به شهروندان،۲۱ مصوبه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی مطرح و بررسی شد.

شایان ذکر است، شستشوی دیوارنگار های خیابان امام علی(ع) ،مناسب سازی منطقه با توجه به ایام ماه محرم و صفر ،بررسی وضعیت ایمنی بوستان های واقع در ناحیه ،آبیاری سطحی فضای سبز، رسیدگی به کفپوش زمین بازی کودکان،رسیدگی به امکانات سراهای محلات ،پیشرفت فیزیکی پروژه های کوچک مقیاس در سطح ناحیه، نورپردازی وبازسازی معابر بوستان ها، رسیدگی به مشکلات پست های سازمانی کارکنان ناحیه از جمله موارد مطرح شده در نظارت ستادی ناحیه ۹ بود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/NWsHm

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا