اجتماعیشهری، جامعه

پس از وقوع حادثه ، محوطه اطراف سفارت روسیه پاکسازی شد

 

اقتصاد جامعه؛ محوطه اطراف سفارت روسیه پس از وقوع حادثه ی برخورد دستگاه میکسر حامل بتن به دیوار سفارت با حضور نیروهای شهرداری پاکسازی و ایمن سازی شد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک راننده دستگاه میکسر حامل بتن (بُنکر) ساعت ۴:۴۰ بامداد جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ در انتهای خیابان فرشته ، بدلیل خالی کردن ترمز تعادل خودرو را از دست داد و با طی مسیر ۷۰۰ متری ورود ممنوع پس از برخورد با یک دستگاه پراید حامل پنج سرنشین و یک دستگاه پژو به شدت با دیوار باغ سفارت روسیه برخورد کرد و پس از واژگونی دچار حادثه شد و راننده آن بر اثر این حادثه جان باخت و پنج سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

براساس همین گزارش شهردار منطقه یک در کنار نیروهای شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، انتظامی، پلیس راهور و … در محل حادثه حاضر و علاوه بر پاسخگویی به شهروندان مدیریت بحران را با ارائه دستورات لازم در خصوص پاکسازی و ایمن سازی محوطه به نیروهای مستقر اعلام کرد.

شایان ذکر است پس از انجام اقدامات اولیه و رفع خطر، عملیات خاکبرداری و حمل نخاله های ناشی از ریزش دیوار انجام و محوطه پاکسازی شد.

لازم به ذکر است جا به جایی مخزن حمل سیمان که به وزن ۲۵ تن بهمراه سایر متصلات در داخل باغ قرار داشت بدلیل محدودیت های ترافیکی و استفاده از جرثقیل در طول روز امکان پذیر نبود لذا عملیات جابه جایی آن با انجام محدودیت های ترافیکی و با استفاده از تجهیزات آتش نشانی از نیمه شب تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه با ایجاد شرایط ایمن به طول انجامید و به طور کامل از داخل باغ سفارت خارج شد .

گفتنی است پس از پاکسازی محوطه عملیات حصارکشی و ایمن سازی انجام و پلیس راهور اقدام به باز کردن خیابان و روان سازی تردد وسایل نقلیه نمود.
#شهرداری_منطقه_یک
#شمیران_نگین_تهران
@shemirankhabar

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/qHLGb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا