اجتماعیشهری، جامعه

پنل های خورشیدی بوستان های منطقه۲۱

‍ اقتصاد جامعه؛»”۹ بوستان و جنگل ۶۶” در ورودی غربی پایتخت، مجهز به “پنل های خورشیدی” با هدف حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از انرژی های تجدیدناپذیر هستند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: سرانه کل فضای سبز منطقه۲۱ با احتساب درختکاری های سال گذشته در هفته درختکاری به ۵۰مترمربع رسید که این رقم در سطح شهر تهران بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه تعداد بوستان های منطقه۲۱، ۵۸عدد است، افزود: از این میان ۹بوستان و جنگل۶۶، جهت تامین آب گرم مورد نیاز سرویس های بهداشتی عمومی در فضای داخلی بوستان ها مجهز به ۲۰عدد پنل خورشیدی هستند.

زابلی در ادامه یادآور شد: انرژی خورشیدی بدون شک یکی از منحصربه فردترین منابع انرژی تجدیدپذیر در کره زمین و فاقد هرگونه آلودگی است و تا زمانی که خورشید درحال تابش است، امکان استفاده از انرژی خورشیدی وجود دارد.

لازم به ذکر است؛ بوستان های رئیسعلی دلواری، شهدای گمنام(گلریز)، سروناز، نیلوفر، بانوان(شهربانو) و نرگس در ناحیه یک، بوستان انرژی در ناحیه دو و بوستان های طبیعت، زیتون و جنگل۶۶ در ناحیه سه منطقه۲۱ مجهز به صفحات خورشیدی هستند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/rUmz4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا