اجتماعیشهری، جامعه

پیام تبریک شهردار منطقه ۱۵ به مناسبت عید فطر و گرامیداشت روز کارگر و معلم

جامعه اقتصادی؛رمضان؛ ماه عبادت و بندگی، فضیلت و تقوا، تزکیه و خودسازی است و عید فطر؛ روز دستیابی به مغفرت الهی و جلب رضایت و خشنودی خداست و روزی است که مسلمانان پاداش معنوی یک ماه عبادت و بندگی را از خدواند منان دریافت می کنند. عید فطر امسال با روزهای مهمی مقارن شده است که شیرینی عید را دو چندان کرده است. روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه؛ پاسداشت مقام بلند همتانی است که با ایفای نقش تعلیم و تربیت، انسان سازی کرده و با بازوان توانمندشان جامعه را به سمت رشد و تعالی سوق می دهند.
کارگران تلاشگران عرصه کار و تولید بوده و با همت والای خود، چرخ صنعت و تولید را به گردش در می آورند و معلمان نیز کوشندگان راه علم و تربیت بوده و طلایه داران هدایت، تفکر و اندیشه ورزی هستند که جامعه را بر محور خردورزی، ارزشها و کرامات انسانی استوار ساخته اند‌. این روز را به هردو گروه ارزشمند و بزرگ جامعه تبریک عرض می نمایم.
همچنین ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن عید سعید فطر به شهروندان محترم و همکاران گرامی، آرزو می کنم در تمام ایام سال آثار و برکات رمضان و فطر در جامعه ساری و جاری باشد و همواره از برکات و فیوضات آن برخوردار باشند.
سیدمهدی صباغ_ شهردار منطقه ۱۵

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/G1L9k

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا