اجتماعیشهری، جامعهیادداشت

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شهرداری  منطقه۲ به مناسبت گرامیداشت”روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی”

جامعه اقتصادی ؛امروزه در عصر حاضر، ارتباطات اگرچه نگوییم اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرات می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و اساس دیگر علوم قرن حاضر است.

نگاهی به تاریخ حاکی از آن است بیشتر اختراعات بشری از روزی که انسان پا بر روی زمین گذاشت تا امروز برای از بین بردن فاصله‌ها و ایجاد ارتباط بود. از همان زمان که انسان تلاش کرد علائمی را برای نوشتن اختراع کند تا امروز که فضای مجازی و در رأس آن شبکه‌های اجتماعی تمام شئون زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

اما در دنیای کنونی ،کثرت دنیای ارتباطات و پیچیدگی های آن به اندازه‌ای هم ملال آور و هم گمراه‌کننده است. در این میان متخصصان روابط عمومی و علوم ارتباطات با چالش های متعددی مواجه هستند و باید برای ایجاد رابطه‌ای هدفمند و دوطرفه همراه با حفظ ارزش‌ها راهکارها و خلاقیت‌های ویژه‌ای به خرج داده و در راه تحقق اهداف سازمانی گام بردارند.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است برای گرامی داشت دانشی بزرگ و شریف و متهور که شیفته شناخت «ارتباط انسانی» است؛ جواهری پیچیده و ظریف که با تار و پود زندگی انسان ها درآمیخته و حتی صفتِ «انسانی» را در آن ها رنگ و معنا بخشیده است.

و این روز یادآور ضرورت بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی، پیش برد اهداف متعالی ارتباطی و تحقق شعار *جز از راستی هیچ دم برنیار* برای فردایی روشن و بهتر است.

فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف گام برمی‌دارند، به ویژه فعالان این عرصه در مجموعه مدیریت شهری پایتخت و همکاران ارجمند و سخت‌کوش روابط عمومی #منطقه۲ تبریک و تهنیت عرض می نمایم

علی طهماسبی
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲ تهران

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/dgncX

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا