آموزش و دانشگاهاجتماعیشهری، جامعه

پیام چوبینه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

 

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت شهر سالم، دکتر حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم، در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کارگر، این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

 

«کارگر» بازوی حرکت جامعه است که در هر مذهب و اندیشه ای، اعتبار و جایگاهی والا دارد. این اعتبار و همدلی جمعی دسترنج زحمات کارگرانی است که همواره با شکیبایی شان در تلاش هستند ، تا چرخ‌های اقتصاد و رفاه کشور به رونق خود ادامه دهد.

روشن است که سهم کارگران از این اقتصاد و رفاه، باید منصفانه و به میزان مکفی برای این قشر تلاشگر باشد و همچنین توجه به حفظ سلامتیشان، از حقوق بایسته ای است که با توجه به مسئله ایمنی و بهداشت در محیط کار، به ویژه در این فصل مهم شیوع کرونا، از سوی همگان مورد اهتمام و عنایت قرار گیرد.

شرکت شهر سالم نیز در راستای وظایف ذاتی خود و همچنین مسئولیت‌پذیری اجتماعی به عنوان یکی از سیاست‌های هفت‌گانه خود، سلامت کارگران شهرداری تهران را در اولویت تمامی برنامه‌های خود قرار داده که پایش سلامت ادواری و غربالگری کرونا، در جهت حفظ و امنیت سلامت، شاهدی بر این تعهد همیشگی به این گروه از همکاران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای شامخ کارگر، «روز کارگر» را به عموم کارگران زحمتکش، به ویژه کارگران شریف شهرداری تهران تبریک می گویم و امید است که در این روزهای تحریم و کرونا؛ مدیران، کارآفرینان و کارفرمایان، با رویکرد انسانی و دوراندیشی اقتصادی برای سازمان خود، توجهی بیش از پیش به شرایط شغلی وکیفیت زندگی این قشر آسیب‌پذیر داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/GKwav

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا