اجتماعیشهری، جامعه

پیشرفت فیزیکی قابل توجه ۶۸ عنوان پروژه‌ احداثی و توسعه محله‌ای منطقه ۸ در سال جاری

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۸ در بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در قالب طرح رصد ۲، به ارائه گزارش از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های احداثی و توسعه محله‌ای منطقه پرداخت.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ در این بازدید چهار ساعته، علاوه بر پایش میدانی پروژه‌های توسعه محله‌ای سال ۱۴۰۱، نظارت میدانی پروژه‌های در دست احداث سال ۱۴۰۲ انجام شد و اعضای شورای اسلامی شهر تهران از ۷ پروژه مخزن ۱۱۰۰ متر مکعبی و تصفیه‌خانه مکانیزه مسیل باختر، نخستین پارکینگ طبقاتی شهرداری در منطقه۸ (شهید مدنی) با امکان شارژ خودروهای برقی، بوستان های تازه تاسیس شهید خرمی شاد و شهید ضابط و بوستان در دست احداث مرمر که همگی در محلات کم برخوردار این منطقه قرار گرفته‌اند؛ بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته قرار گرفتند.

همچنین طی نوزدهمین رویداد “طرح رصد ۲”، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با از پروژه بازسازی سرای ایثار و موزه سه شهید منطقه۸ دیدن کردند و یاد و خاطره شهیدان صابری (سه برادر شهید) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گفتنی است در این بازدید فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ و معاونین منطقه به ارائه گزارش از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ۶۸ عنوان پروژه‌ احداثی و توسعه محله‌ای ۱۴۰۲ منطقه پرداختند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/OPreX

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا