اجتماعیشهری، جامعه

پیشرفت ۷۰ درصدی مجموعه درمانگاه شهرداری منطقه۲۱

جامعه اقتصادی :شهردار منطقه ۲۱ از انجام عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت به مساحت بیش از ۱۲۳ هزار مترمربع در منطقه و پیشرفت ۷۰ درصدی مجموعه درمانگاه شهرداری منطقه در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” از انجام اقدامات مستمر در محدوده منطقه با محوریت آسفالت در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت با اولویت معابر بزرگراهی و شریانی از ابتدای سال جاری تا آخر خرداد ماه به مساحت بیش از ۱۲۳ هزار مترمربع و با تناژ بیش از ۱۹ هزار و ۹۳۸ تن آسفالت و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در معابر بزرگراه متوسلیان، بزرگراه آزادگان و بزرگراه لشگری و درخیابان های اصلی ۵۴، بلوار لاله و در خیابان فرعی ارغوان به روش مکانیزه صورت پدیرفت.

وی افزود: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر اهمیت ویژه به مرمت و بهسازی و روسازی آسفالت بزرگراه ها در سال جاری با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان، با جدیت پیگیری و اجرا می شود.

پوریافر در ادامه از روند احداث مجموعه گوهرشاد، قرائت خانه و درمانگاه شهرداری منطقه ۲۱ اظهار کرد: مجموعه گوهرشاد واقع در شهرک استقلال انتهای خیابان دهم به مساحت ۴۷۹۰ متر مربع است که مخصوص بانوان طراحی و دارای امکانات فرهنگی و ورزشی شامل استخر روباز و استخر سرپوشیده، آمفی تئاتر و کلاسهای آموزشی و غرفه های فرهنگی و … است. احداث این مجموعه از بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع و هم اکنون در مرحله تکمیل سازه طبقه اول است و طبق پیش بینی های صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم این پروژه تا اواسط سال ۱۴۰۴ به اتمام می رسد.

شهردار در ادامه بیان کرد: از دیگر اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه، احداث مجموعه قرائت خانه است که این پروژه در دو طبقه مجزا و با زیر بنای ۷۴۸ متر مربع احداث خواهد شد. این مجموعه در جهت افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در حال احداث است و از آذر ماه ۱۴۰۲ آغاز و در صورت تامین اعتبار لازم در پایان ۱۴۰۴ به بهره برداری رسد و در حال حاضر در مرحله اسکلت طبقه اول است.

وی در پایان افزود: احداث مجموعه درمانگاه منطقه ۲۱ که در سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد از دیگر پروژه های مهم این منطقه ارزیابی شده است. زیر بنای احداثی این بنا ۸۷۰ مترمربع و سه طبقه است. پیشرفت کل پروژه ۷۰ درصد و در مرحله تکمیل عملیات اجرایی مربوط به سیستم تهویه و تاسیسات و اجرای نما است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/eWlIU

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا